دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی رادیاتور حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور

شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 38380670 الی 77

نمایندگی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور در شیراز

 مجموعه سرویسکاران ژابیز (در خصوص نصب تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

 

رادیاتورایران رادیاتور

 

در حـال حـاضر شـرکت رادیاتور ایران  به عنـوان بزرگترین تولید کننده رادیاتور و با بهره گیری از امکانات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبدل های حرارتی و با داشتن دانش طراحی و فنی، تجهیزات پیشرفته و متخصصین مجرب در حوزه طراحی و ساخت، تولید کننده انواع  سیستم های گرمایشی و سرمایشی و قطعات می باشد.

 

رادیاتورهای پره ای آلومینیومی ایران رادیاتور، به صورت تمام دایکاست، در ابعاد و ظرفیت های گرمایی متفاوت و در مدل هایی نظیر کال، ترموکالر، اکو، سولار، ترمو و ماکسی تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین رادیاتورهای حوله خشک کن ایران رادیاتور نیز، در قالب دو مدل BALNEUM و OASIS و با تعداد پره و ظرفیت های متفاوت تولید می شوند.


رادیاتورهای ایران رادیاتور مدل Eco 500 طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند و قبل از عرضه مورد سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله قرار می گیرند.
از نکاتی که رادیاتورهای فوق را از محصولات مشابه متمایز می کند، بازدهی گرمایشی بالا و مقاومت آنها در برابر زنگ زدگی است.

 

نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات سرمايشي گرمايشي در شيراز و سراسر استان فارس 38380670 الی 77

 

نمایندگی فروش نصب رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور در شیراز

 

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور 

 

•    کیفیت بالای بسته بندی، سبکی و اشغال حداقل فضا بدلیل دارا بودن طراحی منحصر به فرد
•    عرضه در مدل های 5، 7 و 10 پره ای(هنگام سفارش خرید توجه فرمائید که فقط مضربی از بلوک های موجود را سفارش دهید مثلا اگر نیاز به رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور 12 پره دارید باید یک بلوک 5 پره به علاوه یک بلوک 7 پره انتخاب فرمائید و یا اگر نیاز به بلوک 15 پره دارید باید یک بلوک 5 پره به علاوه یک بلوک 10 پره ایران رادیاتور انتخاب فرمائید).
•    دارای استاندارد iso 9001-2000
•    فشار کار 6 bar
•    اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل
•    وزن سبک که باعث سهولت حمل و جابجایی می گردد.
•    رادیاتورهای فوق برای استفاده در سیستم های گرمایشی غیر مستقیم و یا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پایین، مناسب می باشند.
رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو 500
رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترموکالر با آکس (فاصله مرکز دو لوله ورودی و خروجی) 500 mm به صورت پره ای با قالب ریختگری دایکاست (یک تکه) تولید می شود و سپس توسط مغزی به یکدیگر وصل می شوند. رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو با بلوک بندی 5 ، 7 و 10 پره به بازار ارائه می شود که این بلوک ها قابلیت کوپل شدن به یکدیگر توسط مغزی را دارا می باشند. به طور کلی رادیاتورهای آلومینیومی را تا یک بلوک نهایت 20 پره به یکدیگر کوپل می کنند؛ چرا که در صورت استفاده از بلوک های بزرگتر از 20 پره، پره های انتهایی سرد مانده و قابلیت انتقال گرما به محیط را نخواهند داشت. تمامی مدل های رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور به رنگ سفید می باشد .

رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور 


رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور در سه مرحله و با استفاده از رنگ های پودری اپوکسی، رنگ آمیزی شده و در نهایت جهت تثبیت و نشست کامل رنگ بر روی بدنه فلزی رادیاتور، وارد کوره می شوند. هر پره رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو دارای عرض 6 سانتی متری و با ضریب حرارتی 126 کیلوکالری می باشد. 
رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو قابلیت کار با هر دو سیستم موتورخانه مرکزی و پکیج گرمایشی را دارا بوده و همچنین امکان نصب شیرهای ترموستاتیک را نیز دارد. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترمو دارای بازدهی گرمایشی بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، طراحی ظریف، سبکی و اشغال حداقل فضا می باشد.

نمایندگی فروش نصب رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور در شیراز

رادیاتور ایران رادیاتور

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات کولر گازی اسپلیت در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان(لار) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید(صفاشهر) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت(حاجی آباد)- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان (سپیدان) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار (قائمیه )
 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی رادیاتور پنلی ایساتیس در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی رادیاتور پنلی فرارا Ferrara درشیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x