دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج ایساتیس

نمای بیرونی پکیج ایساتیس با دو نوع دیگر تفاوت بسیار دارد. ابتدا شما را با نحوه روشن کردن پکیج آشنا می‌کنیم.


نحوه تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج ایساتیس

 

توجه داشته باشید که با تنظیم شیر پر‌کن فشار باید بین ۱ تا ۱٫۵ باشد. سپس دکمه POWER را فشار داده و رمز (۰۰۰۰) را وارد کنید. حال که پکیج شما روشن و آماده به کار است با زدن دکمه شماره ۷ MODE  پکیج را بر روی حالت تابستانه قرار دهید. حال پکیج در حال کار در حالت تابستانی است.

 

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج دیواری ایساتیس


تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایساتیس هم تفاوت چندانی با بوتان و ایران رادیاتور ندارد و این کار طبق همان مرحل انجام می‌شود. برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایساتیس هم باید:

ابتدا پکیج را خاموش کرده و اتصال برق و گاز را قطع کنید.
دودکش را کنترل کنید که مسدود نباشد.
فشار دستگاه را بررسی کرده و آن را تنظیم کنید. همانطور که گفته شد، فشار دستگاه شما باید بین ۱ تا ۱/۵ باشد. با استفاده از شیر پرکن؛ فشار را تنظیم کنید.
شیر آب‎‌های ورودی و خروجی رادیاتورها و پکیج را باز کنید.
سپس در این مرحله باید دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید و استارت آن را بزنید. در صورتی که فن و پس از مدت کوتاهی مشعل آن روشن شد، پس دستگاه به درستی راه اندازی شده است.
رادیاتورها را بررسی کنید هم تمام قسمت‌های آنها گرم باشند و در صورت نیاز رادیاتورها را هواگیری کنید.
پس از اینکه دستگاه را هواگیری کردید در آخر دوباره فشار دستگاه را کنترل و تنظیم کنید و بدون هیچگونه استرسی از پکیج ایران رادیاتور خود استفاده کنید.
در نهایت پکیج ایساتیس شما روی حالت زمستانه فعال خواهد شد.

 

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج ایساتیس


و در اخر
همان‌طور که متوجه شدید  تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری بسته به نوع آن متفاوت است. ممکن است در پکیجی مانند پکیج ایساتیس تغییر دادن حالت کمی پیچیده‌تر باشد. و یا در پکیج بوتان نیاز به تنظیم فشار داشته باشید. یا این‌که همانند پکیج ایران رادیاتو نیاز داشته باشد که ابتدا پکیج در حالت خاموش باشد. به طور کلی تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری کار پیچیده‌ای نیست. به هر حال اگر در انجام این‌کار به مشکل برخوردید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی آشنایی با پکیج دیواری ایران رادیاتور
مطلب بعدی عیب یابی و تعمیرات پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا

x