دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور

عدم اطلاع از نحوه‌ تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج‌ دیواری مشکلی است که امروزه در هر خانه‌ای که پکیج وجود داشته باشد ممکن است پیش بیاید. اما توجه کنید که روش تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری کار مشکلی نیست.

 

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور


احتمالا تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که پس از سپری شدن فصل سرما نیاز داشته باشید که تغییر حالت پکیج دیواری را در ذهن خود مرور کنید و سعی کنید آن را به کار بگیرید. در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با حالت‌های زمستانه و تابستانه انواع پکیج آشنا کنیم و سپس تغییر حالت زمستانی به تابستانی در پیکج دیواری ایران رادیاتور و بوتان و ایساتیس  و غیره را شرح دهیم.
حالت زمستانه و تابستانه در پکیج دیواری
به طور کلی پکیج‌ها از لحاظ حالتی که کار می‌کنند، به سه حالت زمستانه و تابستانه و خاموش دسته‌بندی می‌شوند. حالت زمستانه حالتی است که در آن پکیج علاوه بر تامین آب مصرفی بهداشتی، آب مصرفی رادیاتور‌ها را نیز تامین می‌کند. منظور از آب مصرفی بهداشتی آبی است که در منزل به عنوان آب شرب و همچنین آب مورد نیاز جهت شستشو مصرف می‌شود. و اما حالت تابستانه حالتی است که پکیج آب مصرفی رادیاتور‌ها را گرم نمی‌کند.
در این حالت پکیج تنها آب مصرفی بهداشتی را گرم می‌کند. هنگام فصل سرما که پکیج در حالت زمستانه است اولویت آبی که توسط پکیج گرم می‌شود با آب گرم مصرفی است. در این حالت رادیاتور‌ها برای لحظاتی خاموش می‌شوند و و توسط انرژی ذخیره شده خود به محیط گرما می‌دهند. فرض کنید شما در حال شستشوی ظروف هستید. در این حالت رادیاتور‌ها برای لحظاتی خاموش شده و پکیج تنها آب مورد نیاز جهت شستشو را گرم می‌کند.


تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور
حال که با حالات مختلف پکیج‌ها آَشنا شدید قصد داریم به شما آموزش دهیم که این تغییر را در پکیج دیواری ایران رادیاتور را انجام دهید.
هر پکیج دارای سه ولوم است:
1.    ولوم کوچک سمت راست: از این ولوم جهت روشن و یا خاموش کردن پکیج استفاده می‌شود. به این صورت که اگر این ولوم روی حالت یک قرار بگیرد پکیج روشن و اگر روی حالت صفر قرار بگیرد نشان‌دهنده این است که پکیج خاموش است.
2.    ولوم وسطی: اگر نیاز به تنطیم دمای آب مصرفی خود داشتید به سراغ این ولوم بروید. توصیه ما به شما این است که بهتر است این ولوم در وسط قرار داسته باشد. البته اگر نیاز داشتید که دمای آب گرم مصرفی شما بیشتر یا کم‌تر باشد می‌توانید با قرار دادن این ولوم روی حالت‌های قبل و یا کمی بیشتر از نقطه وسط دمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید.
3.    ولوم سمت چپ: مرحله اصلی تغییر حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور توسط این ولوم انجام می‌شود. در توضیحات این ولوم ابتدا توجه داشته باشید که طیف تغییرات آن از صفر تا max است. اگر که ولوم بر روی صفر قرار داشته باشد به این معنی است که در حالت تابستانه قرار دارد. ولی بسته به این‌که شما تا چه حد دوست دارید رادیاتور‌ها باعث گرمای خانه شوند می‌توانید مقدار آن را افزایش دهید تا پکیج در حالت زمستانه کار کند. باز هم پیشنهاد ما به قرار دادن این ولوم بر روی نقطه وسط است. البته این میزان بستگی به هوای بیرون نیز دارد و کاملا سلیقه‌ای است. البته ذکر این نکته در این‌جا ضرورت دارد که از قرار دادن ولوم بر روی مقدار max تا حد ممکن خود‌داری کنید. زیرا که فشار زیادی به دستگاه وارد می‌آورد.

 

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

حال که به طور کامل با ولوم‌ها آشنا شدید مراحل تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری ایران رادیاتور را بریتان شرح خواهیم داد:
1.    مرحله اول اطمینان حاصل کردن از خاموش بودن پکیج است.
2.    در مرحله دوم باید توجه داشته باشید که یکی از شیرهای مربوط به رادیاتور بسته باشند. البته توصیه ما این است که هر دو شیرهای رفت و برگشت رادیاتور بسته باشند.
3.    حال به سراغ ولوم وسطی بروید و با توجه به توضیحات داده شده در بالا مشخص کنید می‌خواهید آب مصرفی شما تا چه حد گرم باشد. فراموش نکنید که پیشنهاد ما قرار دادن این ولوم در نقطه وسط بود.
4.    در مرحله چهارم به سراغ ولوم سمت چپ یعنی ترموستات مدار شوفاژ بروید و آن را در حالت صفر قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 07138380670-77

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی تصفیه آب سی سی کا
مطلب بعدی کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L

x