دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

نمایندگی رادیاتور شیشه ای در شیراز

نمایندگی رادیاتور شیشه ای در شیراز

جهان امروزی ایده های جدیدی از جمله طراحی رادیاتورهای نامرئی و حتی رادیاتورهایی که مانند آینه هستند را طراحی کرده است. این رادیاتور ها که رادیاتورهای شیشه ای نام دارند بسیار زیبا و دارای طراحی مهیج می باشند که در مطلب رادیاتور شیشه ای چیست به طور کامل توضیح داده شده است، ما در این متن سعی کرده ایم مزایا و معایب آنها را برای شما تشریح کنیم.

 

رادیاتور شیشه ای


رادیاتورهای شیشه ای مزایای قابل توجهی دارند که برخی از آنها را در اینجا برای شما تشریح می کنیم:
هزینه نصب کم
هزینه های نصب سیستم های رادیاتور شیشه ای نسبت به سیستم های گرمایشی معمولی بسیار کم است. زیرا شما نیازی به نصاب حرفه ای ندارید تا آن را برای شما نصب کنید.
فاقد هزینه نگهداری
رادیاتورهای شیشه ای هزینه های تعمیر و نگهداری ندارند، بر خلاف بسیاری از دیگر سیستم های گرمایشی، رادیاتور شیشه ای هیچ بخش یا قطعه ای ندارد که نیاز به تعمیر و سرویس شدن داشته باشد.
حمل و نقل آسان
بسیار انعطاف پذیر بوده و سریع می توان آنها را نصب و یا در صورت نیاز جابه جا کرد. حتی هنگامی که می خواهید از خانه ای اسباب کشی کنید، رادیاتور شیشه ای خود را نیز می توانید به همراه خود ببرید.

 

شوفاژ رادیاتور شیشه ای


قیمت خرید پایین
قیمت خرید یک رادیاتور شیشه ای نسبت به سیستم های گرمایش مرکزی گازی پایین تر است.
تنوع گسترده
طیف گسترده ای از انتخاب ها پیش روی شماست، رادیاتور شیشه ای و جا حوله ای و جالباسی های روی آن دارای مدل های متنوعی می باشند. اگر رادیاتور شیشه ای شما از جنس "آینه" است، تصویر منعکس شده آن اتاق و فضای خانه شما را بزرگ تر نشان می دهد.
استفاده از انرژی بهینه
رادیاتورهای شیشه بدون اینکه بخشی از انرژی را از بین ببرند؛ تمام گرما را به داخل اتاق تحویل داده و گرما در خانه شما گم نخواهد شد و نیازی به فوم نیست که اتلاف گرما را کنترل کند. رادیاتور شیشه ای مقدار دقیق انرژی مورد نیاز برای رسیدن به دمای اتاق مطلوب را محاسبه می کند. بنابراین انرژی زیادی صرفه جویی می شود.

 

 نمایندگی شوفاژ رادیاتور در شیراز

 

 

رادیاتور شیشه ای 


نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات سرمايشي گرمايشي در شيراز و سراسر استان فارس 38380670 الی 77


بدون نیاز به سوخت
برخی از رادیاتور های شیشه ای الکتریکی می باشند و چنین رادیاتورهای شیشه ای نیازی به سوخت مانند روغن یا سوخت فسیلی ندارد و با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر کار می کند. منابع انرژی قابل تجدید، از قبیل انرژی فتوولتائیک و یا باد و ... می باشند.
قابلیت تنطیم شوندگی
ترموستات قابل تنظیم آن کمک می کند تا در انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید. رادیاتور شیشه ای از مقدار دقیق انرژی مورد نیاز برای رسیدن به دمای مطلوب اتاق استفاده می کند. و باعث می شود که شما هزینه های مصرف انرژی کمتری بهره پرداخت کنید.
برخی از آنها دارای قابلیت تنظیم گرما یا غیر قابل کنترل هستند، برخی از آنها فقط مستقیما به پکیج گرمایی موجود وصل می شوند در حالی که برخی دیگر دارای قابلیت جابه جایی می باشند. همه آنها دارای جعبه کنترل دقیقی هستند و بسیار نازک هستند. آنها می توانند روی کف نصب شده یا به دیوار نصب شده باشند.
بی صدا و نیاز به فضای کم
رادیاتورهای شیشه ای بی سر و صدا کار می کنند و بدون نیاز به آب، بدون نیاز به روغن کاری، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. رادیاتورهای شیشه ای در اندازه های مختلفی ارائه می شوند تا مطابق با نیازهای تامین گرمای هر اتاقی باشند.

 

شوفاژ رادیاتور شیراز 


امکان چاپ طرح بر روی صفحه رادیاتور
در حال حاضر طیف گسترده ای از طرح های موجود برای رادیاتورهای شیشه ای وجود دارد، بنابراین می توانید طرحی را که دوست دارید، را خریداری کنید.
طرح های اختصاصی و سفارشی مورد نظر شما برای رادیاتورهای شیشه ای (بسته به طراحی، اندازه و کمیت) ممکن است توسط بعضی از تامین کنندگان و تولید کنندگان رادیاتورهای شیشه ای امکان پذیر باشد.
احتمال شکسته شدن صفحه شیشه ای رادیاتور
رادیاتورهای شیشه ای از شیشه های سختی ساخته شده اند. و همه محصولات تحت آزمایش قرار گرفته اند، اگرچه ما هنوز هم توصیه می کنیم که بر روی آنها ننشینید تا به آنها آسیب جدی وارد نشود.
میدواریم با خواندن این مطلب به طور کامل با مزایا و رادیاتورهای شیشه ای آشنا شده باشید.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.