دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

نمایندگی پکیج بوش در شیراز

نمایندگی پکیج بوش در شیراز

شرکت بوش در سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد؛ در این سال رابرت بوش توانست پایه های یک شرکت بزرگ در عرصه تولید لوازم خانگی و تأسیسات دیجیتال را بنا کند و خیلی زود بوش را به عنوان یک شرکت بین المللی بزرگ به دنیا معرفی نماید.


پکیج دیواری بوش



هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینکن آلمان واقع شده و محصولات بوش در سراسر جهان با شعار کیفیت، دوام و سازگاری با محیط زیست در کنار طراحی های زیبا و فوق العاده، سهم عمده ای در بازار لوازم خانگی و دیجیتال دارند.
پکیج های دیواری بوش یکی از معتبرترین محصولات گرمایشی در بازار می باشند که در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. بوش با استفاده از فناوری های روز دنیا، توانسته در زمینه تولید انواع پکیج دیواری فن دار و بدون فن و همچنین تولید انواع پکیج دومبدل و تک مبدل، به موفقیت های کم نظیری دست پیدا کند و خط مشی این شرکت در تولید و فروش پکیج های دیواری، سرمشقی برای واحدهای تولیدی موفق ایرانی شاغل در این زمینه می باشد.
پکیج دیواری بوش 
بوش که گرمای باکیفیت و ارزشمند را در همه زمینه های زندگی فراهم آورده است، بار دیگر  کیفیت شناخته شده خود را در کنار بوتان برای عرضه به مصرف کننده ایرانی معرفی می کند پکیج بوش مدل 6000W آسایش، کارایی و صرفه جویی در انرژی را در راستای تامین نیازهای شما به ارمغان می آورد. مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز خود از سازه ای 24 ، 28 و 35 کیلووات انتخاب نماید نا حداکثر کارایی و آرامش را به زندگی خود بیاورد. به طور خلاصه پکیج بوش یک راهکار بهینه برای انتظارات شما از یک پکیج دیواری می باشد.


راهنمایی خرید پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W


پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W  یک محصول آلمانی است که تحت لیسانس شرکت بوش در ایران ساخته و به بازار عرضه می شود که به عنوان یکی از پیشرفته ترین پکیج های حاضر در بازار است که متخصصان این شرکت با بهره گیری از بهترین قطعات و جدیدترین تکنولوژی و دانش نسبت به طراحی و ساخت پکیج دیواری بوش کرده اند که تا حدود زیادی توانسته اند مصرف کننده را متقاعد به استفاده از این پکیج کنند.

از جمله مزایای پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W نسبت به سیستم های مرکزی مانند آبگرمکن و موتورخانه ها می توان به مواردی همچون حجم و ابعاد کوچک آن که فضای بسیار کمی را اشغال می کند مخصوصا اینکه روی دیوار نصب می شود و سر و صدا و مصرف کمی دارد، توان و کیفیت بالای آن از دیگر گزینه های مثبت این دستگاه می باشد.

پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W دارای دو مبدل حرارتی می باشد که از آنها در جهت گرمایش آبهای مصرفی و گرمایشی استفاده می کند بطوریکه از مبدل اصلی برای گرمایش آب گرمایشی به صورت تماس مستقیم با شعله و از مبدل ثانویه برای گرمایش آب مصرفی بهداشتی به صورت تماس غیر مستقیم با آب گرمایشی گرم و در دسترس قرار می گیرد.

پکیج بوش به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند که پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W دارای فن می باشد در مدل های فن دار، محفظه احتراق پکیج دیواری بوش بسته است که به وسیله یک دودکش دو جداره به محیط بیرون متصل می شود و تبادل هوا و تخلیه دود از این طریق انجام می شود این پکیج ها عمدتا در آشپزخانه ها، بالکن، و حتی انباری های خارج از فضای مسکونی نصب می شوند.

پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W با توجه به شرایط آب و هوایی که از سرد و کوهستانی تا گرم حاره ای متغیر می باشد و موقعیت نصب ساختمان که داخلی و یا خارجی است و نوع کاربرد و مصرف آن که متغیر است، برای واحدهای تا 120 متر مربع استفاده می شود. پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W تامین کننده آب گرم آنی، همیشگی و فراوان همراه با خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گارانتی اصلی است 

 

نمایندگی مجاز پکیج شوفاژ بوتان و پکیج ایران رادیاتور در سراسر استان فارس

 


ویژگی پکیج بوش 24000 مدل CLASS 6000W


دارای سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
دارای پمپ سیرکولاسیون سه مرحله ای Wilo (ساخت آلمان)
مجهز به معتبرترين قطعات استاندارد اروپا و جهان

مجهز به سيستم هاي ايمنی و کنترل الکترونيک
قابلیت نصب و مونتاژ سریع و نگهداری آسان
قابليت اتصال به حسگر دماي محيط بيرونی
قابليت اتصال به سيستم گرمايش از کف
قابلیت کارکرد با گاز طبیعی و مایع
دارای سیستم عیب یاب الکترونیک
قابليت اتصال به ترموستات اتاقی

 

تعمیرات پکیج شوفاژ اخگر شیراز

 

متخصصین با تجربه ما قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 77 - 07138380670
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.