دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

نمایندگی پکیج دیواری لورچ در شیراز
admin

نمایندگی پکیج دیواری لورچ در شیراز

پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد

 

پکیج لورچ 


شرکت لورچ با سابقه ای درخشان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و تاسیسات سرمایش و گرمایشی  می باشد. شرکت لورچ در سال های اخیر به تولید کنندگان پکیج دیواری اضافه گردیده است . پکیج دیواری لورچ دارای قطعات معتبر اروپایی می باشد که در ایران مونتاژ می گردد. پکیج دیواری لورچ در مدت زمان کم حضور در بازار تاسیسات توانسته است سهم بازاری خوبی را به خود اختصاص دهد. پکیج لورچ دارای 2 سال ضمانت می باشد.

 

نمايندگي مجاز فروش انواع محصولات پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در شيراز و سراسر استان فارس

 

خرید فروش سرویس پکیج رادیاتور آبگرمکن در شیراز


در مدل های دو مبدله تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد. مدلهای فن دار برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد(در مدلهای محفظه احتراق بسته، عمل تخلیه دود و مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می‌پذیرد). پکیج شوفاژ دیواری لورچ دارای سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم عیب یاب الکترونیک، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، سیستم بای پس خودکار، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم هواگیری خودکار می باشد.

 

 

پکیج لورچ مدل آدنا

 


پکیج لورچ مدل آدنا ، یکی از جدیدترین پکیج دیواری لورچ می باشد که مجهز به دو مبدل حرارتی می باشد. پکیج دیواری لورچ مدل آدنا دارای قطعات معتبر اروپایی می باشد که در شرکت خوشنام و با سابقه لورچ مونتاژ می گردد. پکیج لورچ توانسته است در مدت محدود ورود به بازار تاسیسات از فروش خوبی برخوردار باشد که این دلیل بر معتبر بودن برند لورچ می باشد.

 

پکیج لورچ مدل هرما


 
پکیج لورچ مدل هرما از سری های اقتصادی پکیج دیواری لورچ می باشد که در کنار استفاده از قطعات معتبر اروپایی دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. پکیج لورچ هرما مجهز به دو مبدل حرارتی و محفظه احتراق بسته می باشد که تنها در سایز 24 کیلو وات تولید می شود .

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.