دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

فروش، تعمیرات، خدمات شیراز بلوار سرباز جنب بهزیستی 77-38380670

پکیج شوفاژ ایران رادیاتور مدل  ol 24ff در شیراز

پکیج شوفاژ ایران رادیاتور مدل ol 24ff در شیراز

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای رادیاتورها (شوفاژها) را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن نا محسوس است.

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مدل ol 24ff

 

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.


پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردند که می توان به مدل های فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود،  پکیج های 22000 برای متراژ تا 120 متر مربع پکیج های 24000 برای متراژ تا 140 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.

جهت تماس با کارشناسان ایران رادیاتور 38380670  الی 77

  دریافت کاتالوگ  نمایندگی قیمت فروش سرویس پکیج ایران رادیاتور ol24ff در شیراز

پکیج‌های فن دار پکیج هایی هستند که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.
تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.


جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج شوفاژ دیواری در شرکت ژابیز امکان پذیر است.

 

 

ویژگی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل ol 24 ff

 


پکیج های دیواری ol24ff براساس استاندارد EN 483 طراحی و ساخته شده اند. این پکیج ها برای مکان هایی که فقط به گرمایش نیاز دارند، طراحی گردیده است. این پکیج ها بواسطه قیمت پایین تر، سادگی اجزا و سهولت در تعمیر و نگهداری برای مکانهایی که فقط به گرمایش نیاز دارند، انتخاب مناسب تری است بطور کلی مزیت این پکیج دیواری ol24ff به شرح ذیل می باشد:


مناسب برای مکانهایی که فقط به گرمایش نیاز دارند 
راندمان بالا و در نتیجه کاهش مصرف انرژی
قابلیت جایگزینی با سیستم موتور خانه های مرکزی 
حجم بسیار کم و قابلیت نصب نصب در نقاط مختلف 
تعمیرات سریع و آسان
برد الکترونیک هوشمند
عیب یابی اتوماتیک
قابلیت افزایش توان توسط افزودن تعداد پکیج در صورت نیاز
قابلیت نصب منبع آبگرم مصرفی با استفاده از شیر سه راهه 

 

گروه تاسیساتی ژابیز با استفاده از کادر متخصص و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات مشاوره و تعمیر سرویس انواع پکیج و رادیاتور در تمامی ساعات شبانه روز و در کمترین زمان می باشد.

نمایندگی پکیج شوفاژ ایران رادیاترو در شیراز

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب خانگی برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل OE 28FF در شیراز
مطلب بعدی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل ol 28ff در شیراز

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در زمینه های فروش ،نصب، خدمات، تعمیرات و قطعات در شیراز و سراسر استان فارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
جهت تماس با کارشناسان 38380670 الی 77

اردکان (سپيدان)– مرودشت -جهرم -شهر جديد صدرا -کازرون -فسا -داراب -فيروزآباد -آباده -لارستان( لار) -ممسني (نورآباد) -ني ريز -اقليد -گراش -استهبان -کوار -زرقان -لامرد -کوه چنار(قائميه) -خرم بيد(صفاشهر) -کنار تخته -سروستان -بوانات -خرامه -زرين دشت(داراب) -کامفيروز-سعادت شهر -فراشبند -فيروزآباد -ارسنجان -اقليد -اوز -خنج -مهر
مشاوره رايگان ، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.