دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش تعمیرات پکیج دیواری


آموزش تعمیر پکیج دیواری

 

 

کلید ایمنی حداقل فشار آب ( پرشرسوییچ آب )

از آن جایی که نبود آب در مدار گرمایش باعث آسیب جدی به پمپ و همچنین باعث ذوب شدن مبدل می‌شود، در نتیجه قطعه‌ای لازم است تا در صورتی که فشار آب مدار گرمایش از مقدار bar 5/0 کمتر شود اجازه راه‌اندازی به دستگاه را ندهد
روش تست پرشرسوییچ
1- آب مدار گرمایش دستگاه را تخلیه کرده، مولتی‌متر را در حالت تست اتصال کوتاه ( بیزر ) به خروجی‌های پرشرسوییچ وصل می‌کنیم، مدار باز را نشان می‌دهد.
2- با باز کردن شیر پرکن و رسیدن فشار مدار گرمایش به مروز bar5/0، در صورت سالم بودن، باید اتصال برقرار شود.
سنسور فشار آب پکیج
در دستگاه‌هایی که فشار آب مدار گرمایش به جای مانومتر مکانیکی، از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال نشان داده می‌شود، به جای پرشرسوییچ که یک کلید ( قطع و وصل ) است از یک سنسور فشار استفاده شده، تا فشار داخلی مدار گرمایش را لحظه به لحظه توسط نمایشگر به کاربر اعلام نماید.
تفاوت ظاهری سنسور فشار آب با پرشرسوییچ آب در این است که در سنسور فشار به جای دو سیم از یک سوکت سه‌سیم استفاده شده است
سوال: با توجه به این که دستگاه با فشار bar5/0 شروع به کار می‌کند، چرا ما تمایل داریم فشار مدار گرمایش bar5/1 باشد؟
جواب: چون فشار در یک محیط از تبخیر مایعات جلوگیری می‌کند ( یعنی با افزایش فشار، تبخیر کاهش می‌یابد و نقطه جوش بالا می‌رود )، در نتیجه با ایجاد فشار در مدار گرمایش عملا از تبخیر آب این مدار و خروج آن از طریق ایرونت جلوگیری می‌کنیم. مضافا اینکه وجود فشار در مدار گرمایش باعث انتقال بهتر حرارت از آب گرمایش به آب مصرفی و رادیاتورها می‌شود.

 


آموزش تعمیر پکیج دیواری
 

 

منبع انبساط پکیج
با علم به این که اولا؛ انتقال گرما به مواد مختلف باعث افزایش حجم ( انبساط ) آن‌ها می‌گردد و ثانیا مدار گرمایش، یک مدار بسته است، لذا این افزایش حجم باید خنثی شده تا موجب بروز نشتی و همچنین افزایش فشار در مدار گرمایش نگردد
وظیفه منبع انبساط: این قطعه وظیفه خنثی کردن فشار اضافی وارد بر مدار گرمایش را بر عهده دارد که این فشار بر اثر انبساط آب گرم شده ایجاد می‌شود
در این سیستم از خاصیت تراکم‌پذیری هوا در برابر تراکم‌ناپذیری آب استفاده شده و فضایی اضافی برای آب انبساط یافته ایجاد می‌کند به نحوی که بعد از برطرف شدن انبساط، آب بتواند مجددا به مدار برگردد.
یکی از کارهای زمان نصب، این است که قبل از نصب پکیج فشار منبع انبساط کنترل شود.
منبع انبساط پکیج دیواری یکی از قطعاتی هست که بعد از مدتی از کارکرد دستگاه ممکنه باد آن خالی شود و در صورت باد نداشتن منبع انبساط پکیج با مشکل نوسان عقربه فشار بار پکیج روبرو خواهید بود، به این صورت که با افزایش دمای پکیج فشار بار نیز افزایش پیدا می‌کند و با پایین آمدن دمای پکیج فشار بار کم می‌شود، در این صورت مطمئن باشید منبع انبساط باد ندارد


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انواع قطعات پکیج شوفاژ دیواری
مطلب بعدی بهترین حوله خشک کن بوتان

x