دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

آموزش حالت تابستانه پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی‌ها، خصوصیات منحصر به فرد و دوامی که دارا است، مورد استفاده گسترده‌ای قرار می‌گیرد.

 

تبدیل حالت تابستانه در پکیج ایساتیس
 

اما دوام و پایداری این پکیج کاملا وابسته به مراقبت‌های پکیج است که شامل سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس می‌شود. برای رسیدگی به موقع به پکیج نیاز است تا نسبت به ایرادات آن کاملا آگاه باشید.برای تبدیل حالت زمستانی به حالت تابستانی در پکیج دیواری ایساتیس، مقداری متفاوت است. برای این کار ابتدا شیر پرکن پکیج را که در زیر آن قرار دارد باز کنید و هنگامی که فشار به یک و نیم رسید، شیر را ببندید و سپس با استفاده از دکمه power و وارد کردن عدد (0000)، پکیج را روشن کنید. در مرحله آخر با فشردن دکمه 7، حالت پکیج را به تابستانه تنظیم نمایید.

 

 

پکیج دیواری ایساتیس

 

شیوه تنظیم حالت تابستانه پکیج ایساتیس درست همانند پکیجهای دیگر است، برای این پکیج هم باید ابتدا فشار شیر پرکن را بررسی کنید و مقدار آن باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد. اگر در این حالت قرار داشت، دکمه روشن پکیج را زده، رمز را با چهار تا صفر وارد کنید و پکیج را روشن کنید

 

 

تنظیم حالت تابستانه زمستانه پکیج

 

دمای مناسب پکیج در فصل زمستان
بهترین دمای پکیج در فصل زمستان به منظور حفظ کارایی دستگاه و همچنین برقراری آسایش افراد ساکن در ساختمان دمای 75 درجه سانتی گراید برای سیستم گرمایش یا رادیاتورها و دمای 60 درجه سانتی گراید برای آب گرم مصرفی می باشد.
خوشبختانه امروزه بر روی کنترل پنل تمام مدل های پکیج از سیستمی استفاده شده است که بر اساس آن می توان میزان دمای آب گرم مصرفی و رادیاتورها را تنظیم کرد.
برای استفاده از این سیستم ابتدا به سراغ پکیج خود رفته و دو ولوم مربوط به تنظیم دمای آب مصرفی و تنظیم دمای سیستم گرمایش را پیدا کنید.


البته در پکیج های دیجیتال کنترل پنل با کمک دکمه تنظیم می شود، که برای آن دسته نیز می توان با استفاده از دکمه های مربوط به دمای آب مصرفی و دمای سیستم گرمایش، میزان دمای پکیج در زمستان را تنظیم کرد.
بعد از یافتن دکمه یا ولوم مربوط به دما، می توانید دمای آب مصرفی را بر روی 60 درجه و دمای رادیاتورها را بر روی 75 درجه سانتی گراید تنظیم کنید.
حتی در برخی از مدل های پیکج سیستمی وجود دارد که برای ساعات کار دستگاه برنامه زمانبندی تنظیم می کند.
به این صورت که شما می توانید بر اساس ساعت هایی که در منزل حضور دارید، دستگاه خود را برای دمایی
خاص و در ساعتی خاص تنظیم کنید.

جهت تماس با کارشناس 09175956590

 آدرس : چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی چگونه می توان پکیج ایران رادیاتور روشن کرد
مطلب بعدی چگونه فشار بار پکیج دیواری را کم کنیم ؟

x