دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
اجزای رادیاتور ها
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

اجزای رادیاتور ها

اجزای مورد نیاز برای نصب رادیاتور شامل :

 

اجزای  تشکیل دهنده رادیاتورها

 

اجزای مورد نیاز برای نصب رادیاتور شامل :
شیر رادیاتور :
برای قطع جریان و یا کنترل مقدار جریان آب در رادیاتور ، سر راه ورودی آب گرم به رادیاتور شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد .
یک طرف شیر حالت مهره ماسوره ای دارد که به رادیاتور متصل گردیده و طرف دیگر که از داخل به صورت دنده است به لوله ورود آب گرم وصل می شود 
زانوی قفلی:
بر روی لوله برگشت رادیاتور ، زانوی مخصوصی به نام زانوی قفلی نصب می گردد که برای بالانس کردن سیستم به صورت مصنوعی و هنگام جدا کردن رادیاتور مورد استفاده قرار می گیرد یک طرف این زانو مانند شیر رادیاتور حالت مهره ماسوره دارد که بر روی رادیاتور نصب می گردد و طرف دیگر آن که از داخل به صورت دنده است بر روی لوله ی خروجی رادیاتور نصب می گردد .
شیر هواگیری رادیاتور :
برای تخلیه هوای داخل شبکه لوله کشی و رادیاتور ها ، در زمان آب اندازی و نیز خارج نمودن حباب های هوایی در بالای رادیاتور ها یک شیر مخصوثی به نام شیر هواگیری نصب می کنند شیر هواگیری در دو نوع دستی و خودکار عرضه می شوند .

در شیر هواگیری خودکار از شناور متصل به یک سوزن استفاده شده است که در صورت وجود هوا در محفظه شیر شناور و سوزن متصل به ان پایین آمده و مجرای خروجی هوا باز می شود با خارج شدن هوا ورودی آب به محفظه سوزن همران شناور بالا آمده و مجرا را می بندد .
که به دلیل گرانی و آب بندی نشدن و چکه کردن رایج نمی باشد . 
چهار عدد واشر آب بندی
بست پرچمی(معمولا به ازاء هر 10 پره رادیاتور ، یک بست پرچمی مورد نیاز است)
درپوش ماسوره
شیر رادیاتور با زانوی قفلی
شیرهای رادیاتور قابل نصب بر روی انواع
رادیاتورهای فولادی و آلومینیومی می باشند.
بست پرچمی رادیاتور
این وسیله برای نصب رادیاتور بر روی دیوار به کار برده می شود، برای رادیاتورهای 12، 15 یا 20 پره حداقل به دو بست پرچمی دیواری نیاز می باشد.
شیر هواگیری رادیاتور
هرگاه پکیج یا موتورخانه ساختمان به درستی کار کند اما رادیاتور شوفاژ گرم نباشد و یا اینکه نیمی از آن سرد و نیمی دیگر گرم باشد نشان دهنده هوا گرفتن رادیاتور می باشد و نیاز به هواگیری دارد ،در این حالت باید پس از خاموش کردن پمپ سیرکولاتور با استفاده از شیر هواگیری رادیاتور ،هوای داخل رادیاتور را خالی نمود.

 

اجزای اصلی رادیاتور 

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

 

مطلب قبلی جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور
مطلب بعدی علت سرد شدن بدنه رادیاتور شوفاژ

x