دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

زمانی این سوال مطرح می شود که چرا ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور بروز میکند ؟؟


ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

 


  فن کار می کند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشد
در مقاله به بررسی دقیق ارور ۴۰-۶۰-۸۰ پکیج ایران رادیاتور می پردازیم و تا حد امکان راههای برطرف شدن این مشکل را بیان می نماییم .
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور می توانید با شماره 09175956580 تماس بگیرید .
ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتوربه طور کلی مربوط به قسمت فن میشود که ما درمتن زیر به موارد این خطا اشاره کرده ایم :
معیوب بودن یا نیم سوز بودن برد پکیج ایران رادیاتور و بروز خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور
زمانی که برد الکترونیکی در فرمان دادن به فن ناتوان میشود یا به عبارتی دیگر برق به فن نمیرسد خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰  بروزمیکند که باید برد را تعمیر یا تعویض کرد . در این موارد شما وقتی پکیج را روشن میکند صدای فن را نمی شنوید و بعد از مدتی شاید ۱۵ ثانیه این ارور را در پکیج میبینید .
البته بعضی مواقع برد نیمسوز می شود و هر چند وقت یکبار خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ بروز میکند. به تجربه میشود گفت بالای هشتاد درصد احتمال این ارور مربوط به برد می باشد و بقیه ۲۰ درصد خطا مربوط به مواردی است که در زیر به ان اشاره میکنیم .


40 60 80 پکیج ایران رادیاتور


خراب بودن پرشر هوا یا سنسور فن و بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور :
از بیست درصد باقیمانده شاید ۱۵ درصد ان مربوط به پرشر فن ( پرشر سوئیچ فن ) باشد که باعث بروز ارور ۴۰-۶۰-۸۰ پکیج ایران رادیاتور میشود / پرشر هوا درواقع سنسور فن محسوب میشود و ماموریت دارد تا سالم بودن فن را به برد اعلام کند . بنابرین خرابی پرشر فن برای برد همان خرابی فن تلقی میشود. و دستگاه خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ می دهد . البته پرشر فن هم مانند برد در بعضی مواقع نمیسوز میشود و یکی در میان ارور میدهد به عبارت دیگر بعضی مواقع سالم است و بعضی مواقع ارور میدهد .
دو موردی که در بالا ذکر کردیم تقریبا  ۹۵ درصد دلیل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور هستند.
اما بقیه موارد که احتمالشان کمتر است .

گیر کردن چیزی به پره های فن :
بعضی مواقع ممکن است به پره های فن چوب یا شاخه یا چیزی که معمولا توسط پرنده ها حمل میشود ( در اثر لانه سازی روی پکیج ) گیربکند و مانع حرکت فن بشود و باعث بروز خطای ۴۰-۶۰-۸۰ در پکیج ایران رادیاتور میشود .


ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور


قطعی سیمهای رابط بین برد و فن :
ممکن است به هر دلیلی سیمهای رابط  فن و برد قطع شود .که طبیعتا باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور میشود . البته گاهی این قطعی میتواند از روی برد اتفاق بیفتد
که البته این مورد به ندرت پیش میاد. و احتمالش فوق العاده کم است
معیوب شدن خود فن :
اگرچه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور خطای فن محسوب میشود اما در عمل میبینیم کمتر پیش می اید خود فن خراب بشود ولی به هرحال گاهی هم ممکن است خود فن به طور کامل خراب بشود که در ان صورت باید  فن کاملا تعویض بشود .

گرفتگی شلنگهای رابط بین ونتوری و پرشر :
گاهی ممکن است بر اثر گرفتگی شلگنهای رابط بین فن و پرشر فن در اثر گرد و خاک یا بخار اب ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰  پکیج ایران رادیاتور بروز کند که باید با فوت کردن داخل شلنگها مسئله را حل کرد البته احتمال این مورد هم فوق العاده کم هست
گرفتگی سوراخهای ونتوری :
گاهی در اثر خاک گرفتن سوراخهای ونتوری بسته میشود و باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور میشود . یک مورد خاص میباشد که به ندرت رخ میدهد .

گیر کردن سنگ ریزه داخل ونتوری :
گاهی نیز ممکن است در درون سوراخ بالایی ونتوری سنگریزه ای گیر کند و رابطه فن با پرشر فن قطع شود و باعث بروز ارور ۴۰-۶۰-۸۰ شود البته این مورد هم به ندرت رخ میدهد

اب شدن ونتوری و بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور:
گاهی در اثر حرارت بسیار بالا ونتوری اب میشود و باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ میشود

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی کد خطای پکیج ایران رادیاتور سری B
مطلب بعدی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

x