دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

الکترود و جرقه زن و حسگر شعله پکیج دیواری

جرقه زن و حسگر شعله پکیج

 

heart الکترود و جرقه زن و حسگر شعله پکیج دیواری heart

 

 

 الکترود و جرقه زن، وظیفه تخلیه صحیح بار الکتریسیته حجیم شده توسط برد را دارد.این عمل می بایست در مسیر خروجی گاز از پرده های مشعل انجام گیرد. در نتیجه این عمل مولکول های مرتبط با جرقه باردار شده و واکنش گرمایی نشان می دهد.اگر این عمل به صورت متعدد و با شدت جریان مناسب صورت گیرد،عمل احتراق انجام می گیرد. دریافت جرقه می تواند در چند قسمت انجام گیرد. اگر فقط یک الکترود برای ایجادشعله طراحی شده باشد جرقه به سطح پرده های مشعل و محل خروج گاز اصابت می کند. اما اگر از دو الکترود استفاده شود،عمل جرقه زدن ما بین دو الکترود انجام می شود.
در دستگاه های تک الکترود، امکان استارت با صدای انفجاری،بیش از دستگاه های دو الکترود می باشد.چرا که در دستگاه های تک الکترود، فاصله الکترود می بایست با سطح مشعل تنظیم شود و محدودیت زیادی دارد، لذا امکان دارد در آن نقطه، بهترین فضا برای اشتعال گاز ایجاد نشود اما در دستگاه های دو الکترود می‌توان مکان برخورد جرقه یک الکترود به الکترود دیگر را تغییر داد تا در بهترین فضا ثابت شود.
روش تست
الکترود جرقه زن به هیچ عنوان نباید از قسمت سرامیکی یا حتی از قسمت اتصال و نوک الکترود با بدنه اتصال داه باشد.
حسگر شعله
حسگر شعله بسیار مشابه الکترود جرقه زن می‌باشد و از طریق نوک الکترود با شعله مستقیم در ارتباط است.برخورد شعله با حسگر باعث عبور جریان بسیار ضعیفی ما بین بدنه مشعل و الکترود می شود.

 

جرقه زن و حسگر شعله پکیج دیواری

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی رسوب زدایی پکیج رادیاتور
مطلب بعدی ❤ راه کارهای پیشگیری از رسوب گرفتن پکیج دیواری ❤

x