دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

انتخاب بهترین رادیاتور شوفاژ

انتخاب رادیاتور

 

نکات مهم در انتخاب رادیاتور 
1- به دلیل تجمع هوای گرم در زیر سقف استفاده از رادیاتورها فقط در شرایطی که فاصله کف تا سقف محل مورد نظر حداکثر ۳ متر باشد مناسب است و برای فضاهای با ارتفاع سقف بیشتر استفاده از وسایل گرمایشی دمنده مانند فن کوئل ، هواساز و … توصیه می شود.
 2- انواع رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ، بصورت دیواری (روی دیوار) و در زیر پنجره اتاق نصب می گردند و فاصله پایین هربلوک از کف اتاق یا سالن ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد. 
3- رادیاتورهای آلومینیومی از نظر روش تولید به سه دسته رادیاتورهای تمام دایکاست, رادیاتورهای اکسترود و رادیاتورهای دایکاست اکسترود تقسیم می شوند.
 4- رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست دارای مرغوبترین روش تولید بوده و هر پره از رادیاتور بصورت یکپارچه در قالب دایکاست تولید می شود که پس از عملیات تست , فینیشینگ و رنگ آمیزی به هم متصل شده و بصورت بلوک های ۵ پره –۷ پره و ۱۰ پره در بسته بندی قرار گرفته و عرضه می شوند.
5- برای محاسبه تعداد پره های رادیاتورآلومینیومی شوفاژ مورد نیاز هریک از فضاهای ساختمان خود، ضمن اعلام ابعاد و موقعیت مکانی آن با کارشناسان مربوطه مشورت فرمائید. 
6- به استثناء رادیاتورهای اکسترود یا پروفیلی مانند انواع آلفام یا کریستال که پره های آنها ثابت و غیرقابل افزایش یا کاهش است در مورد دیگر انواع رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست تعداد پره های بلوکها قابل تغییر در محل می باشد.مثلا برای تهیه یک بلوک رادیاتور ۱۵ پره ناگزیر یک رادیاتور ۵ پره و یک ۱۰ پره به هم متصل می شوند و یا برای ۲۰ پره دو بلوک ۱۰ پره را نصاب در زمان نصب به هم متصل می نماید.
7- قبل از انتخاب رادیاتور، فاصله لوله های بالا و پائین محل نصب رادیاتور را اندازه گیری فرمائید(۳۵ یا ۵۰ یا ۶۰ سانتیمتراست؟) 
8-یکی از مهم ترین نکات، محاسبه دقیق بارهای حرارتی و حرارت مورد نیاز محل مورد نظر توسط یک کارشناس است که این محاسبه می تواند هزینه های اضافی شما را کاهش دهد.
9-نکته بعد اینکه سعی کنید رادیاتورها را در قسمت هایی که سرما به ساختمان ورود پیدا می کند تعبیه کنید، مثل زیر پنجره ها و نزدیک جداره های خارجی بنا.
10-در انتخاب شیرها دقت کنید و بدانید که اگر از شیرهای ترموستاتیک استفاده کنید، هزینه قبوض شما کاهش پیدا می کند و به عمر موتورخانه و پکیج تان هم افزوده می شود، همچنین اگر شما شیر هواگیری خودکار نصب کنید، عمل هواگیری به سهولت انجام می شود و خطر نشت آب به مبلمان و اثاثیه را کاهش می دهد. هواگیری مناسب باعث افزایش عمر کلیه تجهیزات می شود.

 

 

انتخاب رادیاتور شوفاژ

 


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی رادیاتور حوله خشک کن شیشه ای
مطلب بعدی تعمیر خدمات پکیج رادیاتور

x