دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

انتخاب و تعیین ظرفیت پکیج دیواری حرارتی

 

تعیین ظرفیت پکیج حرارتی

 


نحوه انتخاب و تعیین ظرفیت پکیج حرارتی
نکاتی مهم زیادی در انتخاب پکیج دیواری برای ساختمان مطرح می باشد که در هنگام انتخاب و تهیه پکیج بایستی مورد توجه قرارگیرد. عوامل و پارامترهایی مانند وضعیت تخلیه گازهای ناشی از احتراق، چگونگی تامین هوای تازه و... مطرح است که در زیر توضیح داده می شود.
پارامترهای مهم برای انتخاب پکیج دیواری
- دودکش ساختمان
- متراژ ساختمان
- مقدار مورد نیاز آب گرم مصرفی
- تامین اکسیژن مورد نیاز دستگاه
 
جهت در نظر گرفتن میزان گرمای لازم جهت گرم کردن، یک متر مربع از ساختمان باید بعضی از شرایط در نظر گرفته شود و مهمترین موضوع محاسبه دقیق محل نصب و شرایط آب و هوایی شهری است در آن زندگی می کنیم.
 
- معتدل و مرطوب (شهر های شمالی)
- گرم و خشک (مشهد، تهران و شهرهای کوهستانی)
- گرم و مرطوب (شهر های جنوبی)
 
ساختمان ها از لحاظ معماری و ساخت به 3 گروه تقسیم می شوند
گروه اول: ساختمان هایی که در آنها از پنجره های دوجداره استفاده شده است و دیوارهای خارجی نیز عایق شده است و در آنها پرت حرارت بسیار پایین است.
گروه دوم: ساختمان هایی که از لحاظ ساخت معمولی می باشند و در آنها از پنجره معمولی فلزی استفاده شده و پرت حرارت در آنها معمولی می باشد ( مانند آپارتمان های معمولی )
گروه سوم: ساختمان هایی که از لحاظ معماری و ساخت قدیمی می باشند و پرت حرارت در آنها بسیار بالا است و در آنها از در و پنجره های مناسبی استفاده نشده است.
جهت جغرافیایی ساختمان
یکی دیگر از شرایط ساختمان ها جهت آنهاست که از لحاظ تابش آفتاب بسیار حائز اهمیت می باشد.
به طور مثال واحدی که در انتهای یک ساختمان شمالی قرار دارد نسبت به واحدی که در سمت حیاط یک ساختمان جنوبی قرار دارد نور کمتری به آن تاییده می شود و سردتر است. ویا واحدی که در طبقه آخر یا طبقه همکفی که زیر آن پارکینگ قرار دارد بدیل داشتن ارتباط بیشتر با فضای آزاد سردتر از واحدی است که بالا و پایین آن مسکونی است (مانند طبقات دوم و سوم در یک ساختمان چهار طبقه)

 

 

نتخاب و تعیین ظرفیت پکیج حرارتی

 

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 

مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی استاندارد نصب پکیج دیواری
مطلب بعدی محاسبه انتخاب یک پکیج دیواری مناسب

x