دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

انفجاری روشن شدن پکیج دیواری و نحوه برطرف کردن آن

زمانی که پکیج شما خاموش شده است و شما اقدام به روشن شدن آن می کنید باید ابتدا شیر آب گرم را باز کرده تا سنسور جریان آب، گاز را باز کند در این حین فندک جرقه خواهد زد تا شعله های گاز روشن شده و نمایان شوند. حال اگر گاز به علت کند پیش رفتن عملیات جرقه زدن درون محوطه جمع شود پکیج هنگام جرقه زدن صدایی انفجاری و مهیب می دهد.

چرا پکیج دیواری انفجاری روشن می شود


با سرویس به موقع جرقه زن، سر شعله و مبدل پکیج می توانید از انفجاری روشن شدن پکیج جلوگیری نمایید. اگر برای سرویس پکیج مهارت کافی ندارید در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را برای جلوگیری از انفجاری روشن شدن پکیج با شما در میان بگذاریم.

 

راه حل جلوگیری از انفجاری روشن شدن پکیج دیواری

 

•    ابتدا پکیج دیواری را خاموش کده و برق ورود را قطع نمایید. زمانی که پکیج کاملا سرد شد کاور جلویی پکیج را بردارید. بعد از برداشتن کاور پکیج تمامی قطعات درونی پکیج نمایان خواهند شد. سیستم گرمایش که شامل شعله ، مبدل و دودکش در قسمت بالایی پکیج قرار دارند. موتور گردش آب، کنترل پنل، لوله های ورودی و دیگر تجهیزات در قسمت پایینی پکیج قرار دارند.
•    در گام دوم تنها لازم است یک ورق سمباده نرم تهیه کرده و به کمک آن جرقه زن را تمیز نمایید. حال نگاهی به سوراخ های سر شعله بیندازید در صورت گرفتگی آن ها را با برس سیمی نرم تمیز نمایید .مبدل های حرارتی که در قسمت بالایی پکیج قرار دارند با شعله های گاز به طور مستقیم در ارتباط اند که همین موضوع سبب رسوب دوده یا مواد حاصل از سوختن گاز می شود. می توانید شما این رسوبات را به کمک برس نرم کند و تمیز نمایید.
•    بعد از اینکه تمامی قسمت های ذکر شده را تمیز کردید کاور پکیج را مجدد سر جایش ببندید. حال برق پکیج را وصل کرده و پکیج را روشن نمایید خواهید دید که مشکل انفجاری روشن شدن پکیج رفع شده است.

 

تعمیرات پکیج دیواری


سفارش خرید تلفنی انواع دستگاه‌های پکیج دیواری از طریق فروشگاه ژابیز امکان‌پذیر است.این فروشگاه انواع پکیج های ایرانی و خارجی در برندهای معتبر را با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد . اطلاعات، مشخصات و قیمت هر کدام از آن‌ها به طور کامل، فقط می توانید با یک تماس از مشاوران درخواست کنید و از خریدی مطمئن برخوردار شوید.

جهت تماس با کارشناس 09175956590

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی چگونه فشار بار پکیج دیواری را کم کنیم ؟
مطلب بعدی آموزش سرویس پکیج بوتان

x