دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

انواع رادیاتور های گرمایشی

 رادیاتور های گرمایشی

 

رادیاتورهای گرمایشی در انواع مختلفی موجود هستند، رادیاتورهای پره ای، رادیاتورهای پنلی، رادیاتورهای حوله خشک کن، رادیاتورهای برقی، رادیاتورهای قرنیزی، انتخاب بین این رادیاتورها بستگی به ابعاد و طراحی فضای مورد نظر شما، میزان و کیفیت گرمایی که برای محیط در نظر گرفته اید دارد، برای انتخاب باید تعریفی از آنها داشته باشید باید بدانید که رادیاتور پره ای چیست؟ چه کارایی دارد تا بتوانید از این بین آن را انتخاب کنید، تفاوت هایی در طرح و کارایی و نحوه نصب این رادیاتورها نیز وجود دارد، مثلا نحوه نصب رادیاتور پره ای با رادیاتور قرنیزی کاملا متفاوت است و کارکرد انها نیز متمایز خواهد بود.
یک جایگزین شیک
اگر چه طیف سنتی رادیاتورهای پانل فولادی یک طراحی بی نظیر کلاسیک را ارائه می دهد اگر نیازهای شما و یا سبک داخلی خانه تان کمی بیشتر منحصر به فرد است، یک رادیاتور که اجازه می دهد سبک و خلاقیت بیشتری در طراحی داشته باشید و همچنین عملکرد برجسته تری دارد مانند رادیاتور پنلی آلومینیومی را برای بهره وری انرژی در نظر بگیرید، برای یکپارچه سازی رادیاتور با فضا رادیاتور پنل تخت را در نظر بگیرید.
رادیاتور پنلی تخت
اکثر سیستم‌ های گرمایش هیدرونیک از رادیاتورها استفاده می ‌کنند، در حالی که قسمت فولادی استوانه ‌ای و یکپارچه و مشبک بالای آن به عنوان یک طراحی جاودانه تلقی می ‌شود، شما می توانید جایگزینی شیک برای ان در نظر بگیرید، جایگزینی که قسمتی صاف و هموار دارد، فراهم نمودن یک رادیاتور پنلی جذاب از نظر زیباشناسی با سطح صاف و ابریشمی و شبکه‌ های بالای منسجم، قسمت ‌های مسطح، یکپارچه که با همه محیط‌ های داخلی یکپارچه می ‌شوند و عنصر قابل قبولی از طراحی را فراهم می‌ کنند، بهترین گزینه پیش روی شما است.
علاوه بر نوار کاملا صاف، پانل های تخت نیز در دسترس هستند که خط دقیقی را در هر دو راستا افقی و عمودی ارائه می دهند تا نگاه مورد علاقه را بدون تاثیر ذره ای از پانل فولادی سنتی نشان دهند.
پانل ‌های مسطح همه ویژگی ‌ها و مزایای مشابهی را به عنوان رادیاتور پنل فلزی ارایه می‌ دهند که از جمله مدل های عمودی آن می تواند بهترین گزینه در زمانی که فضای دیوار مناسب است باشد.

 

انواع رادیاتور های گرمایشی 

 


هر رادیاتور دارای یک مخزن رسانایی فرو رفته است که از یک طرف با آب تغذیه می ‌شود و از طرف دیگر تخلیه می ‌شود، هنگامی که بر روی حرارت مرکزی خود تمرکز می‌ کنند، از داخل به بیرون گرما را ساطع می کنند.
رادیاتورها صفحات مسطح و صاف، مخزن اصلی مستطیل ‌شکلی دارند، احتمالا چند اینچ ضخامت و یک متر یا بیشتر طول دارند از این رو مسطح یا تخت نامیده می شوند و ساده ‌ترین شکلی هستند که یک رادیاتور نسل جدید می ‌تواند داشته باشد، این رادیاتورها هم از جریان همرفت برای تولید گرما استفاده می کنند، اما کارایی آنها برای گرم کردن یک اتاق مناسب است، اگر دنبال یک رادیاتور باریک هستید رادیاتورهای پنلی تخت برایتان مناسب است.
طراحی
ممکن است رادیاتورهای پانلی مثل یک اثر هنری به نظر برسند اما اشتباه نکنید که آن‌ ها خیلی بیشتر از یک سبک طراحی هستند که اغلب یک عملکرد حرارتی استثنایی و کارآمد را فراهم می‌ کنند، بنابراین اگر به دنبال رادیاتوری متمایز هستید، یک راه برای تبدیل کردن یک سیستم گرمایش کارکردی مهم به یک نقطه کانونی شیک استفاده از رادیاتور پنلی می باشد.

گروه خدماتی یزد تهویه  ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  پکیج رادیاتور  مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی یزد تهویه در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر یا قطعات خدمات پس از فروش ، توسط عوامل فنی گروه خدماتی یزد تهویه با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس  : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی جنس رادیاتور پانلی
مطلب بعدی انواع پکیج ایران رادیاتور

x