دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

انواع و کاربردهای مختلف پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

 

مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود.
برای تامین آبگرم مصرفی نیز از مبدل صفحه ای استفاده میشود با این تفاوت که آب پس از گرم شدن توسط مبدل به جای انتقال به رادیاتورها، همزمان با آب سرد از مبدل صفحه ای میگذرد، برا اثر عبور همزمان آب سرد و گرم در این مبدل و انتقال گرما از آب گرم به آب سرد، آبگرم مصرفی بهداشتی در دسترس قرار میگیرد.
در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراینرسوب گداری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.
 روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

 

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

 

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. 
ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود،  پکیج های 22000 برای متراژ تا 120 متر مربع، پکیج های 24000 برای متراژ تا 140 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. 

پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می باشند و سری هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. .   مدل های Eco  و M  و BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد.
مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 


انواع و کاربردهای مختلف پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی پکیج ایران رادیاتور مدل M 28 FF
مطلب بعدی پکیج بوتان پارما

x