دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

اهمیت هواگیری پکیج و رادیاتورها

در این مقاله میخواهیم شما را اشنا کنیم به اهمیت و نحوه هواگیری رادیاتور ها و پکیج شوفاژ دیواری


اهمیت هواگیری پکیج و رادیاتورها


زمانی که در رادیاتورها هوا وجود داشته باشد، در کارکرد پکیج و رادیاتورهای شما اختلال ایجاد می‌شود و موجب می‌شود که قسمتی از پکیج سرد و قسمتی گرم شود. برای بهینه‌سازی گرمای رادیاتورها و ایمنی پکیج شما در کنار کارکرد بهتر پکیج باید به موقع رادیاتورها را هواگیری کنید. از طرف دیگر برای اینکه آب گرم فشار مناسبی داشته باشد و سر و صدای کمتری از داخل لوله‌های پکیج شنیده شود، باید به موقع اقدام به هواگیری کنید.
مهم‌ترین عواملی که نشان می‌دهد پکیج شما نیاز به هواگیری دارد، عبارت‌اند از عدم گرم شدن آب، سرد شدن برخی از قسمت‌های شوفاژ و یا عدم گرم شدن آن. از طرف دیگر در تابستان‌ها نیز که رادیاتورها خاموش هستند، باید هوای موجود در داخل پکیج را تخلیه کنید تا در زمانی که از آب گرم مصرفی استفاده می‌کنید، مشکلی وجود نداشته باشد.


برای هواگیری پکیج بوتان لازم است که با دقت بررسی کنید هوا در کدام یک از رادیاتورها یا قسمت از پکیج شما ایجاد شده و سپس اقدام به هواگیری نمایید. به طور مداوم رادیاتورها را بررسی کنید که قسمتی از آن سرد نشده باشد و اگر متوجه شدید که آب گرم مصرفی‌تان مدتی است که سرد شده، بهتر است که هواگیری را هم جز یکی از مهم‌ترین موارد مورد بررسی برای حل و فصل کردن مشکلات پکیج‌تان در نظر داشته باشید. در آخر اگر به منظور هواگیری نیاز به افرادی مجرب و ماهر داشتید می‌توانید از همکاران ما با شماره زیرکمک بگیرید.

 

هواگیری پکیج و رادیاتورها

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی علت خاموش شدن پکیج بوتان
مطلب بعدی علت سر ریز شدن آب پکیج دیوای و اب دادن شیر اطمینان پکیج دیواری

x