دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

ایرونت هواگیری پکیج دیواری

ایرونت هواگیری پکیج دیواری


از آن جایی که وجود هوا در اطراف پره های پمپ می تواند آسیب جدی ( به علت افزایش دور پمپ و عدم روان کاری و خشک کاری)به پمپ بزند،در نتیجه وجود یک سیستم تخلیه هوا در بالاترین نقطه پمپ الزامی است که این سیستم ایرونت نام دارد.
نکته:
پیچ درپوش ایرونت را در زمان اولین راه اندازی حدود یک دور باز نموده و به همان صورت باقی می گذاریم.توصیه می شود سوراخ جانبی درپوش ایرونت به سمت مشعل نباشد.


بایپاس پکیج دیواری


این مدار شامل مسیر بای پاس و سوپاپ بای پاس، بین رفت و برگشت مدار گرمایش در قسمت زیر پمپ قرار می گیرد،تا در زمان انسداد احتمال مسیر گرمایش از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری کرده و یک مدار فرعی اضطراری را باز نماید عملکرد این مدار به صورت مکانیکی بوده و بوسیله اختلافات فشاری که در دو سوپاپ اتفاق می افتد فعال می شود. بای پاس با یک لوله رابط مستقل در پکیج های تک و دومبدل قرار می گیرد و البته در برخی از پکیج های دو مبدل سوپاپ آن درون شیر سه راهی تعبیه و مبدل ثانویه نقش لوله رابط را برعهده دارد.
نکته:در صورتی که نیاز به استفاده از پمپ با هد بالاتر ( قوی تر) باشد باید سوپاپ بای پس نیز متناسب با پمپ تعویض شود


ایرونت هواگیری پکیج دیواری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

 

مطلب قبلی تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ پمپ سیرکولاتور پکیج دیواری
مطلب بعدی بهترین پکیج رادیاتور شوفاژ در شیراز

x