دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
بررسی مشکلات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

بررسی مشکلات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

سه مشکل رایج که در کار با پکیج ایران رادیاتور بیشتر دیده می شود در این مقاله آورده شده است.

 

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور



جرم گرفتن مبدل ثانویه


 این مبدل ها که با نام مبدل صفحه ای هم معروفند تنها در پکیج های دو مبدله یافت می شوند، آنها با گردش آب موجود در شوفاژ به گرم شدن آب کمک می کنند، از مشکلاتی که به دنبال جرم و رسوب گرفتن این مبدل به وجود می آیند می توان به عدم گرم شدن آب مصرفی و خارج شدن آب با فشار بسیار کم اشاره کرد، درصورت مشاهده این مشکلات یکی از دلایل آن می تواند جرم گرفتن این مبدل باشد که در پکیج های ایران رادیاتور معمولا رخ می دهد .


از دسترس خارج شدن تنظیمات شیر گاز
 برای تنظیم فشار و قطع و وصل کردن جریان گاز ورودی به پکیج و نیز تنظیم حداقل و حداکثر احتراق، هر دستگاه پکیج دارای شیر گاز است، هنگام نصب و راه اندازی پکیج این شیر تنظیم می شود، درصورت برگشت تنظیمات که در پکیج های ایران رادیاتور نیز رخ می دهد، باید آن را مجددا تنظیم کرد.

 


بررسی مشکلات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور


مشکلات پمپ
پمپ که بی شک از اصلی ترین قطعات پکیج است و در قسمت بلوک برگشت پکیج قرار دارد، در دو حالت زمستانه و تابستانه پکیج عملکرد متفاوتی دارد، اگر پمپ دچار مشکل شود آب در مدار گرمایش دستگاه به چرخش درنمی آید و نیز پمپ گیرپاژ می شود، اختلال عملکرد پمپ از مسائل رایج ایجاد شده برای پکیج ایران رادیاتور می باشد.

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی علت سرد شدن بدنه رادیاتور شوفاژ
مطلب بعدی نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

x