دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تصفیه آب خانگی

برند سی سی کا محصولات مختلفی را تولید و روانه‌ی بازار کرده است که از مهم‌ترین محصولات آن می‌توان به دستگاه‌های تصفیه آب پنج مرحله‌ای، شش مرحله‌ای و هشت مرحله‌ای اشاره کرد. 

 

دستگاه تصفیه آب تایوانی cck

 


دو دستگاه پنج و شش مرحله‌ای بیشتر برای جاهایی مناسب هستند که کیفیت آب لوله‌کشی آنها چندان بد نیست؛ مثلا آب در شهرهایی مثل تهران یا کرج خیلی سنگین نیست و املاح کمی دارد. اما برای شهرهای جنوبی کشور مثل شهرهای مختلف استان خوزستان مسئله متفاوت است. چون هموطنان عزیزمان در این شهرها وقتی شیر آب را باز می‌کنند با آبی کاملا گل‌آلود روبه‌رو می‌شوند. به همین خاطر استفاده از دستگاه هشت مرحله‌ای سی سی کا حتما در این مناطق ضروری است. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا (cck) از نوع پنج و شش مرحله‌ای از قیمت دستگاه هشت مرحله‌ای کمتر است. دستگاه هشت مرحله‌ای هم آلودگی‌های آب را می‌گیرد و هم خاصیت قلیایی به آن می‌دهد. یعنی اسیدهای مضر آب را از بین می‌برد و به بدن نشاط، شادابی و مقاومت در برابر بیماری‌ها را تزریق می‌کند! به همین خاطر اگر آب آشامیدنی منطقه‌ی شما خیلی مشکل ندارد می‌توانید این نوع را سفارش بدهید. اگر هم کیفیت آب آشامیدنی شما خوب نیست یا در خانواده شما فرد بیماری هست و حتما باید آب کاملا سالم بنوشد، هشت مرحله‌ای را سفارش بدهید. البته دستگاه‌های پنج و شش مرحله‌ای هم خاصیت قلیایی دارند.

 

تصفیه آب خانگی سی سی کا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی تفاوت کولر گازی اسپلیت اینورتر و معمولی
مطلب بعدی ارور۸۰-۶۰-۴۰ پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور

x