دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر باتجربه‌تری برند تصفیه آب تایوانی است که از دهه‌ِی 40 شروع به کار کرده است. به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان بهترین برند تصفیه آب است.

 

تصفیه آب سافت واتر

 

دستگاه‌های این برند تنها در تایوان فروخته نمی‌شوند بلکه به آمریکا و کشورهای اروپایی و افریقایی هم صادر می‌شوند. در ایران هم فروش بسیار زیادی دارند.برند سافت واتر در حال حاضر دستگاه‌های 5 و 6 و 7 مرحله‌ای اسمز معکوس دارد. این دستگاه‌ها با مکانیزمی حرفه‌ای کار می‌کنند و کمتر دچار هواگیری و مشکلات فنی می‌شوند و از این جهت هزینه‌های تعمیر و نگهداری به مراتب کمتری دارند.بهترین مارک تصفیه آب تایوانی یعنی برند سافت واتر از بهترین متریال‌ها در ساخت دستگاه‌ها استفاده می‌کند و به جرات می‌توان گفت که بالاترین کیفیت و دقت را در تصفیه آب دارد. دقت تصفیه آب در این دستگاه‌ها به 99 درصد می‌رسد. یعنی 99 درصد آلاینده‌های موجود در آب توسط فیلترهای قدرتمند این دستگاه‌ها گرفته می‌شوند و شما آبی سالم و بدون هرگونه آلاینده خواهید داشت.
 علاوه بر اسمز معکوس دستگاه‌های الترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون هم دارد که فیلترهای متوالی تشکیل شده‌اند. دستگاه‌های اسمز معکوس برند سافت واتر از طریق یک ممبران 13 لایه کار می‌کنند. این ممبران 13 لایه از 13 لایه‌ی غشایی تشکیل شده است که ابعاد سوراخ‌های موجود روی آن‌ها متغیر است و اکثر آلاینده‌ها و حتی باکتری‌هایی که بسیار کوچک و در ابعاد نانو هستند را هم از بین می‌برد. این دستگاه یک مخزن 12 یا 18 لیتری هم دارد تا برای مواقعی که برق قطع است آب سالم و تصفیه شده داشته باشید.
به طور کلی دستگاه تصفیه آب تایوانی برند سافت واتر می‌تواند نیازهای یک خانواده پرجمعیت با مصرف آب نسبتا بالا را برطرف کند. اکثر فیلترهای این برند ظرفیتی معادل با 220 لیتر در شبانه روز دارند که برای مصرف آشامیدنی و پخت و پز خانواده‌ها کاملا کفایت می‌کنند. در ضمن این دستگاه‌ها مصرف برق بسیار کمتری هم دارند و همین مورد باعث شده است تا بسیاری از خانواده‌ها و متخصصین سافت واتر را بهترین برند تصفیه آب بدانند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی کدهای خطای بوتان مدل روما
مطلب بعدی چرا پکیج دیواری صدا می‌دهد ؟

x