دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

تفاوت پکیج فن دار یا بدون فن پکیج بوتان و ایران رادیاتور

در گذشته تمام پکیج ها بدون فن بودند. امروزه برای افزایش ایمنی، تخلیه دود و گاز و عملکرد مطلوب تر پکیج ها آنها را مجهز به فن کردند. البته اضافه شدن فن در پکیج ها، باعث تولید صدای اضافه در آن ها شد.

 

فرق پکیج پکیج بوتان و ایران رادیاتور فن دار یا بدون فن

 


هنگام تخلیه گازهای تولیدی این صدا تولید می شود که بسته به کیفیت پکیج، میزان آن متفاوت خواهد بود. اما به غیر از صدای فن ، صدای مشعل در تمامی پکیج ها وجود دارد که آن هم به کیفیت کارخانه تولیدکننده پکیج و سرویس به موقع پکیج، بستگی دارد.
فن دار بودن یا نبودن پکیج، هزینه آن را بیشتر می کند پس در نتیجه پکیج های فن دار قیمت بیشتری نسبت به پکیج های بدون فن دارند. در مقایسه پکیج ایران رادیاتور و بوتان ، هر دو برند پکیج های فن دار و بدون فن تولید می کنند. پکیج های فن دار جهت فرستادن دود و گاز تولیدشده به بیرون از ساختمان است. وقتی مشعل پکیج روشن می شود، فن دستگاه روشن شده و اکسیژن مورد نیاز پکیج را تامین می کند و دود تولید شده را نیز به بیرون ساختمان انتقال می دهد. این پکیج ها محدودیتی جهت نصب برای واحدهایی با متراژ کم ندارند.

مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور 


مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور با کد های FF ، مدل هایی هستند که دارای فن و محفظه احتراق بسته هستند و مدل هایی با کCF بدون فن می باشند. در پکیج دیواری بوتان، مدل هایی که کد آن ها به S ختم می شوند از نوع فن دار هستند و مدل هایی که کد آن ها به I ختم می شوند از نوع بدون فن می باشند.

فرق بین پکیج ایران رادیاتور و بوتان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

کدامیک بهتر است پکیج بوتان یا ایران رادیاتور


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی چگونه می توان مشکل پکیج آلزان را بر طرف کرد ؟
مطلب بعدی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور چه مزایایی دارد ؟

x