دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

خصوصیات انتخاب بهتر در خرید پکیج بوتان و ایران رادیاتور

در این مقاله به بررسی خصوصیات و ویژگی های انتخاب بهتر درخرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور خواهیم پرداخت 


ویژگی های انتخاب بهتر پکیج بوتان ایران رادیاتور

 

سیستم ضد یخ زدگی پکیج:
این سیستم هنگامی که پکیج شما در بیرون از ساختمان مانند بالکن یا تراس نصب می شود، بسیار کاربرد دارد و باعث می شود از یخ زدگی پکیج شما جلوگیری شود. پیشنهاد میکنیم اگر پکیج شما در بالکن نصب می شود به این ویژگی اهمیت دهید.
2 . نمایشگر عیب یاب دیجیتال پکیج:
این ویژگی به شما و به تعمیرکار شما کمک میکند تا راحت تر عیب دستگاه را تشخیص داده و آن را رفع کند. این خصوصیت پکیج در طول استفاده از آن به شما خیلی کمک خواهد کرد. در مدل های شرکت ایران رادیاتور، مدل های L و K از مدل های دیجیتال بوده و مدل های E ,B ,M از مدل های تولیدی آنالوگ می باشند. در مدل های شرکت بوتان، مدل های ورونا، CV424 دارای نمایشگر دیجیتال بوده و مدل پارما برای اقتصادی سازی از نوع آنالوگ تولید شده است.
3 .  سیستم توربولاتور پکیج:
این سیستم که به تازگی در برخی پکیج ها استفاده می شود، باعث می شود پکیج دیرتر دچار رسوب شده و مشکل رسوب گیری را برای شما کمتر می کند. کارکرد این سیستم به این صورت که جریان آرام داخل پکیج را به جریان آشفته تبدیل می کند و این آشفتگی جریان باعث می شود املاح موجود در آب، به جداره داخل پکیج نچسبد و به اصطلاح پکیج دچار رسوب نشود. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سختی آب بالاست و املاح موجود داخل آب زیاد است، پیشنهاد می شود به این ویژگی پکیج اهمیت دهید. قابل توجه است که شرکت بوتان در مدل پارما parma و برخی دیگر از مدل ها، از فناوری توربولاتور استفاده می کند و این سیستم را در پکیج تولیدی خود به کار می برد.
4 . هیدرولیک ست پکیج:
در دستگاه های امروزی از دو نوع هیدرولیک ست استفاده می شود. در تولیدات شرکت ایران رادیاتور، از هیدرولیک ست برنجی استفاده می گردد. برنج همانطور که می دانید آلیاژی است که از ترکیب مس و روی تولید می شود و خاصیت ضربه پذیری یا چکش خواری دارد و مقاومت بالایی از خود دارد. اما در تولیدات شرکت بوتان، امروزه از هیدرولیک ست پلیمری استفاده می شود که احتمالا به دلایل بهداشتی و رسوب گیری دیرتر از آن استفاده شده است. هیدرولیک ست پلیمری باعث می شود این بخش از پکیج، دیرتر دچار رسوب گردد.


تفاوت انتخاب پکیج بوتان ایران رادیاتور​

 

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی پرفروش ترین برند های کولر گازی اسپلیت شیراز
مطلب بعدی بهترین مدل پکیج شوفاژ دیواری بوتان
Print
1336 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x