دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

خصوصیات رادیاتور های پره ای

خصوصیات رادیاتور پره ای
 

خصوصیات رادیاتور پره ای
 گرمادهی رادیاتورهای پره ای به عوامل گوناگونی مانند ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها بستگی دارد که معمولا این مقدار از ۹۵ کیلوکالری تا ۱۶۵ کیلوکالری برای محصولات مختلف در شرکت های تولید کننده ایرانی متغیر است. قیمت این رادیاتورها نیز با توجه به همین مقدار راندمان حرارتی و کیفیت آن برند مشخص میگردد و این موضوع ارتباط مستقیم با قیمت شمش های آلومینیومی دارد که در کارخانجات ارائه دهنده این نوع ماده اولیه به مجموعه های تولیدی صورت میگیرد.
مدلهای ورونا، الگانس و ترموکالر از پرفروش ترین رادیاتورهای پره ای آلومینیومی این گروه تولیدی میباشد که تمامی آنها در مقایسه با دیگر برندهای حاضر در بازار ایران که با این قیمت عرضه میشوند، از راندمان حرارتی قابل توجهی برخوردارند و ناگفته نماند که قیمت این شوفاژها نیز به نسبت گرمایش آنها بسیار مناسب میباشد.تمامی این رادیاتورها مطابق با استاندارد EN442 تولید و میشوند.
 برند های رادیاتور پره ای
رادیاتور پره ای بوتان مدل ایل پریمو
رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل اکو
رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل سولار
رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل ترمو کالر
رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل کال

 

خصوصیات رادیاتور ها

 

 

 گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات :
 خرید فروش  تعمیرات سرویس دهی  پاسخگویی بموقع و پیگیری سریع مشکلات سفار آنلاین انواع محصولات پکیچ رادیاتور با برند های مختلف در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 

مدیر فروش  :09175956590
آدرس  : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انواع مدلهای پکیج بوتان
مطلب بعدی معرفی و کاربرد پکیج دیواری

x