دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل‌های سری K

زمانی‌که شما پکیج دیواری را برای سیستم گرمایشی خود انتخاب می‌کنید، حتماً باید از خطاهای پکیج  اطلاعات کامل و جامعی داشته‌باشید تا در صورت بروز آن‌ها بدانید مشکل از کجاست. 


خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل‌های سری K

 


مدل‌های سری L و K دارای منبع انبساط بزرگ بوده و نمایشگر عیب‌یاب دیجیتالی دارند. تمامی مدل‌های سری M و K دارای دو مبدل گرمایشی هستند. از نظر کارایی بسیار شبیه سری L بوده و مدل‌های این دو سری مناسب متراژهای متوسط حداکثر تا ۱۲۰ مترمربع هستند.
یک مدل از سری K پکیج ایران رادیاتور مدل K24FF است. این مدل راندمانی ۹۳ درصد داشته و ظرفیت حرارتی‌اش معادل ۲۶ کیلو وات است. این پکیج از نوع فن‌دار بوده و همان‌طور که گفته‌شد، دارای دو مبدل حرارتی است که یکی از آن‌ها برای سیستم گرمایش رادیاتورها طراحی‌شده و مبدل دیگر برای تأمین آب گرم مصرفی تعبیه شده‌است.


سخن آخر
در این مقاله سعی شد تا از خطاهای موجود در سری‌های مختلف پکیج‌های ایران‌ رادیاتور را به‌ صورت خلاصه برای شما بیان کنیم. خطاها و یا ارورهای گفته‌شده در سری‌های مختلف پکیج‌‌های ایران رادیاتور به مانند درد و یا مشکلاتی است که در بدن خود ما رخ می‌دهد. پکیج‌ها برای بیان این دردها دارای کدها یا ارورهایی هستند که در سری‌های مختلف به ‌صورت متفاوت اعلام می‌گردد. با مشاهده‌ی کدهای خطا می‌توان از دفترچه‌ی راهنمای هر پکیج استفاده نمود و طبق دستورالعمل آن انجام داد
اما چنانچه دفترچه سرویس را در اختیار نداشتید و در تشخیص ارور پکیج ایران رادیاتور دچار مشکل شدید می توانید از کارشناسان خبره ما  در این رابطه کمک و مشورت بگیرید. چون هر مشکلی قطعاً علتی دارد که چنانچه درست و اصولی رفع نشود، باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد گردید.

 

خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل‌های سری K

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کد خطای بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما
مطلب بعدی عملکرد شیر اطمینان در پکیج دیواری چگونه است ؟

x