دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

دلیل چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

دلایل مختلفی برای چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور وجود و هر نوع مدل چشمک زدن یک نوع خطا را نشان می دهد.

 

علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

 

بهتر است برای یادگیری و رفع مشکل پکیج های آنالوگ از افراد باتجربه نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در این حوزه متخصص هستند استفاده کنید. زیرا به صورت دقیق نوع خطا در این نوع پکیج ها مشخص نیست و باید برخی از بخش های یک پکیج بررسی شود.
اگر چراغ سبز دائم روشن باشد اگر با چنین حالتی در پکیج خود روبرو شده اید باید بخش های مختلف پکیج خود را بررسی کنید. این عامل چند دلیل دارد و هرکدام از آنها در صورت رفع نشدن
می تواند خسارت های زیادی به شما بزند. اگر با این مشکل روبرو شدید، اول مشعل پکیج خود را بررسی کنید. گاهی به دلیل خرابی سنسور یا خرابی اتصالات مربوط به گاز و کم بودن فشار، مشعل در پکیج تشکیل نمی شود و می تواند باعث بروز مشکلات زیادی شود.

 

چرا پکیج ایران رادیاتور چشمک می زند

 

چراغ سبز در فواصل کوتاه روشن خاموش میشود
یکی از دلایل چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور، خرابی یا کاهش میزان فشار آب در پکیج است. اگر چراغ پکیج شما در هر نیم ثانیه به صورت مداوم چشمک می زند، احتمالا در سیستم انتقال آب آن مشکلی پیش آمده است که باید به سرعت رفع شود. همچنین احتمال خرابی بخش های دیگری از پکیج نیز با این خطا وجود دارد. به عنوان مثال احتمال خرابی برد پکیج یا وجود اتصال کوتاه در بردهای مختلف موجود در پکیج نیز بسیار زیاد است و حتی این احتمال وجود دارد که سنسور NTC پکیج نیز دچار مشکل شده باشد.

 

علت اصلی خرابی پکیج ایران رادیاتور


علت های چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور دلایل چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور

 

علت زرد شدن چراغ پکیج ایران رادیاتور


روشن ماندن چراغ زرد
این احتمال زمانی رخ می دهد که پکیج شما روشن باشد و ناگهان با خاموش شدن دیگر روشن شود. در این حالت احتمالا مشکل اصلی در سیستم NTC پکیج شما می باشد و بهتر است برای رفع این مشکل و تعویض یا تعمیر بخشی از برد پکیج خود از افراد مجاز و باتجربه در این حوزه مشورت بگیرید، زیرا پکیج های آنالوگ با مدل های دیجیتال در بحث مدار نیز کمی با هم تفاوت دارند.


علت روشن ماندن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور


این مشکل احتمالا به دلیل وجود خرابی در سیستم ترموستات پکیج یا حتی خرابی سنسورهای گرمایشی به وجود می آید. همچنین در برخی موارد دیده شده علت چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور با توجه به این خطا در حوزه خرابی سنسور دود و گرفتگی لوله های خروج دود نیز به وجود آمده است.
پکیج های ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال، انواع مختلفی از خطاها را برای رفع مشکل سریع تر پکیج در اختیار کاربران قرار می دهند. این خطاها که در هر مدل از پکیج ها می تواند متفاوت باشد، می توانند سبب بهبود عملکرد پکیج شوند. ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور یکی از خطاهای مهمی است که در این نوع محصولات به مرور زمان به وجود می آید و باید آن را رفع کرد. در اصل هر کدام از این اعداد نشان دهنده یک نوع خطا می باشد که برای تعمیر و رفع ایرادات پکیج بهتر است بخش های مختلف پکیج را به سرعت بررسی کرده و این خطاها را رفع کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع خطاهای پکیج ایران رادیاتور می توانید با کارشناسان ایران رادیاتور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کمک بگیرید 09175956590 

مطلب قبلی علت خاموش شدن مداوم پکیج بوتان
مطلب بعدی آموزش نحوه کم کردن بار یا فشار آب پکیج دیواری

x