دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
دکمه ریست پکیج دیوای بوتان
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

دکمه ریست پکیج دیوای بوتان

اگر پکیج بوتان دارید و می خواهید بدانید که دکمه ریست پکیج بوتان کجاست ؟ ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه پکیج بوتان را ریست کنید و به نحوه ریست پکیج بوتان برسید. این مقاله برای ریست کردن پکیج های اپتیما – کالدا ونزیا – پرلا – ورونا – پارما بوتان تنظیم شده است.

 

دکمه ریست پکیج بوتان کجاست؟

 
پکیج هایی مانند بنسره پرو به طور مشخص دارای دکمه ریست هستند و نیازی به توضیحات زیر نخواهند داشت. 
ریست کردن پکیج دیواری باعث راه اندازی مجدد پکیج میشود، در نتیجه اگر به دلایلی مانند بسته بودن شیر گاز، دستگاه ارور بدهد، ریست کردن باعث بر کردن مشکل پکیج دیواری می شود . قبل از عیب یابی پکیج دیواری بوتان بهتر است یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.
برعکس
پکیج ایران رادیاتور و ایساتیس و بسیاری از پکیج های موجود در بازار ایران , پکیج بوتان دکمه ریست مشخصی ندارد . پکیج های قدیمی تر بوتان مانند پکیج bn حتی کلید استندبای standby) (هم ندارد و فقط روی حالت تابستانه و زمستانه جابجا میشوند . پکیج های نسل بعد بوتان که اپتیما و کالدا ونزیا بودند علاوه بر قابلیت تنظیم فصل ، حالت استند بای هم داشتند . با پیشرفته شدن پکیج ها و به روی کار آمدن پکیج هایی با صفحه دیجیتال مانند بوتان پرلا. و بوتان ورونا , کلید تغییر فصل روی حالت خاموش نیز قرار میگیرد.


دکمه ریست پکیج دیوای بوتان


آیا پکیج دیواری نیاز به ریست کردن دارد؟


یک دستگاه پکیج دیواری ممکن است به دلایل زیادی نیاز به ریست کردن و راه اندازی مجدد داشته باشد. مثلا یکی از خطاهایی که در دستگاه های ورونا و پرلا بیشتر دیده میشود ارور E1 است. برای رفع خطای E1 در پکیج دیواری بوتان، بهتر است قبل از هر چیزی یک مرتبه پکیج را ریست نمایید تا اگر ظاهر شدن ارور به خاطر مسئله ای مانند قطع بود گاز پیش آمده است برطرف شود. به این ترتیب نیازی نیست برای کارهای پیش پا افتاده با نمایندگی بوتان یا تعمیرکار پکیج بوتان تماس بگیرید. اما اگر بعد از ریست کردن پکیج و راه اندازی مجدد آن باز هم ارور ظاهر شد، باید با نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج بوتان یا یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید.
نبودن دکمه ریست در پکیج های بوتان به معنی ریست نشدن آن ها نیست. هر کدام از پکیج های بالا به روش مشخصی ریست میشود . در پکیج بوتان مدل bn کافیست کلید تغییر فصل را یک مرتبه روی حالت تابستانه و مجددا روی حالت زمستانه تنظیم کنید تا پکیج ریست و راه اندازی مجدد گردد.
در پکیج های بوتان اپتیما و بوتان کالدا ونزیا برای ریست کردن پکیج باید کلید تغییر فصل را روی استند بای برده و مجددا روی حالت تابستانه یا زمستانه برگردانید تا پکیج ریست و راه اندازی شود.
در پکیج های جدیدتر مانند پرلا و ورونا و پارما باید کلید سمت چپ (ولوم کم و زیاد کردن دمای شوفاژ) را روی حالت off قرار دهید و مجددا روی حالت تابستانه یا زمستانه ببرید.
در نتیجه ریست کردن پکیج بوتان در تمام پکیج های بوتان به یک شکل است منتهی چون کلید ریست به صورت مشخص تعبیه نشده است گاهی اوقات گیج میشویم که دکمه ریست پکیج بوتان کجاست و چگونه باید پکیج بوتان را ریست کرد ؟

 

تعمیر پکیج دیواری بوتان

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری ایران رادیاتور
مطلب بعدی نصب پکیج شوفاژ دیواری در شیراز

x