دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
رادیاتور شوفاژ پنلی
SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

رادیاتور شوفاژ پنلی

رادیاتور شوفاژ پنلی

این رادیاتورها نسل جدیدی از شوفاژ می‌باشند که اغلب از ورق‌های فولادی ۱.۱۵ از یک یا از دو میلیمتری ساخته می شوند در این نوع رادیاتور ها به دلیل برخورداری از سطح حرارتی صاف می باشد، گرمای یکنواخت تری نسبت به نوع پره ای دارند.

رادیاتور پنلی

 

از لحاظ کاربری استفاده از این نوع، تناسب بیشتری با دکوراسیون داخلی منزل دارند، از جمله مزایای رادیاتور شوفاژ پنلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.این رادیاتورها نسل جدیدی از های شوفاژ می‌باشند که اغلب از ورق‌های فولادی ۱.۱۵ یا یک ماه از دو میلیمتری ساخته می شوند در این نوع رادیاتور ها به دلیل برخورداری از سطح حرارتی صاف می باشد، گرمای یکنواخت تری نسبت به نوع پره ای دارند. از لحاظ کاربری استفاده از این نوع، تناسب بیشتری با دکوراسیون داخلی منزل دارند، از جمله مزایای رادیاتور شوفاژ پنلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این رادیاتورها نسل جدیدی از های شوفاژ می‌باشند که اغلب از ورق‌های فولادی ۱.۱۵ یا یک ماه از دو میلیمتری ساخته می شوند در این نوع رادیاتور ها به دلیل برخورداری از سطح حرارتی صاف می باشد، گرمای یکنواخت تری نسبت به نوع پره ای دارند. از لحاظ کاربری استفاده از این نوع، تناسب بیشتری با دکوراسیون داخلی منزل دارند، از جمله مزایای رادیاتور شوفاژ پنلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:این رادیاتورها نسل جدیدی از های شوفاژ می‌باشند که اغلب از ورق‌های فولادی ۱.۱۵ یا یک ماه از دو میلیمتری ساخته می شوند در این نوع رادیاتور ها به دلیل برخورداری از سطح حرارتی صاف می باشد، گرمای یکنواخت تری نسبت به نوع پره ای دارند. از لحاظ کاربری استفاده از این نوع، تناسب بیشتری با دکوراسیون داخلی منزل دارند، از جمله مزایای رادیاتور شوفاژ پنلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطلب قبلی رادیاتورهای حوله خشک کن
مطلب بعدی نمایندگی پکيج بوتان مدل پرلا پرو 24 فن دار 24 RSI

x