دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

رادیاتور مدل ترمو

رادیاتور ترمو 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه ارائه دهنده خدمات پس از فروش ، نصب تعمیرات و سرویس انواع پکیچ رادیاتور دیواری در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.


رادیاتور مدل ترمو:
در چندین سال گذشته بیشترین تعداد فروش و نصب رادیاتور مربوط به رادیاتور مدل ترمو بوده است ، علت کیفیت خوب ، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب رادیاتور ترمو می باشد. رادیاتور مدل کال ایران رادیاتور در سال های اخیر پس از رادیاتور ترمو طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که این دو مدل یعنی ترمو و کال در حال حاضر در فروش و نصب با هم رقابت دارند. قیمت مدل کال ایران رادیاتور به علت بازدهی گرمایی بیشتر و طراحی بهتر، حدودا” 20 درصد گران تر می باشد.البته رادیاتور مدل ترمو در دو اندازه متفاوت TERMO 500 و TERMO 200 در بازار وجود دارد.
رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور بصورت تمام دایکاست تولید می شوند به این معنی که هر پره از آنها بصورت یکپارچه توسط ریخته گری آلومینیوم در قالب تحت فشار ساخته می شوند.
رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور با ویژگی های بازدهی گرمایش بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی ، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی ، در نزد متخصصین تاسیسات ساختمانی طرفداران زیادی دارد. هماهنگی مدل و رنگ رادیاتورها به گونه ای است که به محیط پیرامون خود زیبایی منحصربه فردی را می بخشد. مدل های مختلف این رادیاتور ها در تمام مراحل تولید ، بر اساس استانداردهایISO 9001-2000 تحت کنترل شدید واحد کنترل کیفیت قرار دارند. پره های رادیاتور به صورت بلوک بندی ثابت 5، 7 و 10 پره ای با ظرفیت حرارتی مختلف مونتاژ می گردد ، که این امر موجب سهولت در مونتاژ و نصب رادیاتور می گردد.

 

 

رادیاتور مدل ترمو 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس  : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی شوفاژ رادیاتور
مطلب بعدی رادیاتور پانلی صفحه تخت

x