دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
رسوب گیری آبگرمکن های دیواری بوتان
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

رسوب گیری آبگرمکن های دیواری بوتان

چه زمانی آبگرمکن بوتان نیاز به رسوب گیری دارد


 

رسوب گیری آبگرمکن دیواری بوتان


آبگرمکن بوتان خوب می سوزد یعنی حجم آتش به اندازه کافی بلند است و گاز نیز مصرف میشود ولی آب گرم نمی شود و در حد ولرم است در این مواقع ممکن است حجم آب شیر گرم تغییر نکرده باشد و به مرور زمان و با بیشتر شدن رسوب حجم آب گرم نیز کم و کمتر خواهد شد
در این مواقع اولین کاری که عموما” مصرف کنندگان انجام می دهند افزایش حجم گاز و حجم آتش است که اشتباه می باشد و باعث بیشتر شدن مشکل و هزینه می شود.
 رسوب در آبگرمکن های دیواری بوتان
به کربنات و سولفات کلسیم و منیزیم که بر روی جدار داخلی لوله ها باقی می ماند رسوب گفته میشود.از نظر ظاهری شبیه گچ و آهک است
میزان رسوب با توجه به شدت سختی آب در مناطق مختلف متفاوت میباشد. اگر داخل یک کتری یا سماور را به دقت ملاحظه کنید می بینید که بعد از گذشت مدت زمانی روی جداره آنها لایه ای از نمکهای کلسیم و منیزیم پوشیده میشود و اگر نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نشود به مرور زمان ضخامت آن زیاد شده و باعث جلوگیری از انتقال گرما از کوره به آب داخل سماور میشود و آب سماور دیر به جوش می آید لازم است هر از چندگاهی یک بار سماور یا کتری را با مواد رسوبگیر شستوشو داد که بتوان ازآن به نحو احسن استفاده نمود.

 

رسوب آبگرمکن های دیواری بوتان

 

 همانطور که نمکهای کلسیم و منیزیم روی جداره داخلی کتری و سماور را میپوشاند در داخل لوله های مبدل گرمایی آبگرمکنهای دیواری نیز رسوب به وجود می آورد و باعث کاهش قطر لوله و کم شدن مقدار انتقال حرارت از شعله به آب می گردد.
گروه تاسیساتی یزد تهویه  با استفاده از کادر متخصص و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات مشاوره و تعمیر سرویس انواع پکیج و رادیاتور در تمامی ساعات شبانه روز و در کمترین زمان می باشد.

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

 

مطلب قبلی نمایندگی تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان
مطلب بعدی رسوب زدایی مبدل گرمایی آبگرمکن دیواری بوتان

x