دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور

در مورد اینکه کدام سیستم گرمایشی برای خانه مناسب است باید نکاتی را در نظر گرفت.

 

سرویس پکیج ایران رادیاتور

 

تنظیم شیر گاز: بررسی این شیر و تنظیم مجدد پیچ و مهره‌ها کاری نسبتا تخصصی است که اگر خوب انجام نگیرد فشار گاز دچار اشکال می شود.
بهتر است این عمل با کمک فردی متخصص صورت گیرد. همچنین اگر یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار بگیرد، عمر شیر بیشتر خواهد شود
تنظیم حرارت: تنظیم حرارت به اندازه ی دلخواه با استفاده از کلیدهای حد تنظیم  که بر روی رادیاتور شوفاژ قرار دارد و با توجه به نیاز محیط  کنترل میشود . تا محیط به دمای مناسب رسیده و بیش از اندازه گرم یا سرد نشود . 


 کنترل عملکرد فن پکیج :
در پکیج‌هایی که دودکش دارند، عملکرد فن یا دودکش حتما باید چک شود اما اگر پکیج دیواری فاقد فن باشد
در دودکش حتما باید مسیرهای دودکش را بررسی کنیم تا گرفتگی نداشته باشد. این عمل را می‌توان بسیار ساده با پرتاب یک جسم کوچک به داخل دودکش امتحان کرد.
درصورت باز بودن مسیر این جسم به راحتی از دودکش عبور می‌کند. نباید دودکش‌ها پیچ و خم زیادی داشته باشند و هر دودکش باید فقط مخصوص به یک دستگاه باشد.
از سلامت دودکش، درز نداشتن اتصالات و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شوید زیرا استفاده از دودکش نامناسب خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را به همراه دارد. بنابراین این مورد را جدی بگیرید


 هواگیری پکیج :
این مرحله که از بخش‌های اعظم سرویس کردن  است دارای مزایای فراوانی است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به این موارد اشاره نمود .  
راندمان گرمایشی سیستم و بلوک های رادیاتور را بهبود میبخشد،
کاهش خطر نشتی آب، کاهش سر و صدا و آسیب‌های متحمل به دستگاه و استفاده بهینه از گاز و درنتیجه کاهش هزینه‌های گاز. هواگیری را بهتر است
بعد از داغ شدن رادیاتورها را انجام دهیم. در هنگام هواگیری باید احتیاط کرد که آب گرم شوفاژ به فردی که مشغول سرویس است هیچ اسیبی نرساند .

 

رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟


ممکن است دچار این مشکل شده باشید که زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید،
آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود.
بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد
این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است .
رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسیر آب می‌شود
و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌ها جریان پیدا می‌کند.
به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود
رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود .

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی نمایندگی پکيج بوتان مدل 28 فن دار 28 RSI
مطلب بعدی نصب سرویس پکیج بوتان

x