دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
سرویس پکیج شوفاژ دیواری بوتان
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

سرویس پکیج شوفاژ دیواری بوتان

چک کردن سنسورها: از وظایف سنسورتبدیل کمیت های فیزیکی معین به کمیت الکتریکی می باشد، اگر سنسور خوب کار نکند و نسبت به دما حساسیت لازم را نداشته باشد عملکرد پکیج را مختل می کند.

 

سرویس پکیج بوتان 

 


اسید شویی: زمانی که پکیج رسوب گرفته است با استفاده از یک پمپ اسیدشوی اقدام به رسوب گیری می کنیم، بهتر است برای انجام این کار از پمپ کولر و جوهرنمک استفاده نشود، دقت کنید که از اسید رقیق بهره برده و حتما از دستکش و ماسک مخصوص استفاده کنید.
استفاده از صافی: در صورت وجود صافی در سر راه برگشت پمپ آن را تمیز کرده ( اگر صافی گیر داشته باشد احتمال هواگرفتن رادیاتورها وجود دارد) و همچنین اگر صافی وجود ندارد یک صافی مناسب بر سر راه آن مسیر قرار دهید.

سرویس، تنظیم و تست قطعات: در پکیج شوفاژ دیواری بوتان بعضی قطعات مانند فلو رگلاتور، قطعات فن، مشعل، الکترودها، مبدل ها، NTC، ایرونت، قطعات هیرولیک های چپ و راست، محدود کننده آب، شلنگ ها ( اطمینان از عدم پوسیدگی ) باید بررسی شوند و سرویس آنها انجام گیرد.

سرویس پمپ: برای بهبود کار پمپ حتما آن را سرویس کرده ( استفاده از مواد شوینده مانند مایع ظرف شویی برای لغزنده کردن رتور مجاز است)

قبلا اشاره شد که سرویس پکیج بهتر است به صورت دوره ای انجام شود و نیز برای سرویس پکیج دیواری بوتان بهتر است هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس پکیج کنیم زیرا زمانی که پکیج در حالت تابستانه است، آبی که از زمستان در پکیج بوده باعث رسوب گرفتگی در مسیر مدار گرمایش می شود و لازم است که بعضی قطعات مانند محدود کننده آب تعویض شود، اگر رسوب گیری به خوبی انجام نشود گردش آب هم دچار مشکل می شود.

یکی از مشکلات اصلی هنگام تعمیر پکیج مسئله سرد و گرم شدن آب است زیرا زمانی که دستگاه از حالت زمستانه وارد حالت تابستانه می شود و شیر سه طرفه می خواهد عمل کند مسیر دچار رسوب گرفتگی است و این عمل را دچار مشکل می کند، با انجام به موقع سرویس پکیج از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

 

نکات قابل توجه در آموزش سرویس پکیج بوتان                    
 

 نشتی آب را در سیستم بگیرید، افت فشار آب در مدار گرمایش می تواند ناشی از نشتی سیستم باشد.
فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل به طور مناسب تنظیم شود.
استفاده از قطعات گاز شهری به جای گاز مایع خطر انفجاری روشن شدن را به همراه دارد.
با استفاده از شیر هواگیر اتوماتیک عمل هواگیری را با دقت انجام دهید.
فشار گاز و فشار آب را در حد مطلوب و مناسب تنظیم کنید.
همه قطعات را از جمله رادیاتورها را تمیز کرده و به اصطلاح برق بیندازید.
در آخر عملکرد قطعات و پکیج را تست کرده و از سرویس مناسب خود مطمئن شوید.

پکیج های بوتان در مدل ها و انواع مختلفی با ظرفیت و ولتاژ متفاوت در بازار عرضه می شوند و معمولا عملیات سرویس پکیج به صورت یکسانی است و بسته به نوع دستگاه تفاوت های ناچیزی دارند، و درصورت ایجاد هرگونه سوال گروه تاسیساتی ژابیز 24 ساعته آماده پاسخ گویی می باشد.


 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نکاتی در مورد خرید پکیج ایران رادیاتور
مطلب بعدی شرایط استفاده از پکیج شوفاژ دیواری فن دار

x