دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

سرویس رسوب‌زدایی پکیج ایران رادیاتور​ با پمپ


رسوب‌زدایی با پمپ درسرویس پکیج ایران رادیاتور

 


در سرویس پکیج ایران رادیاتور روش دیگری نیز برای رسوب‌زدایی و تعمیر پکیج وجود دارد که لازم نیست حتما مبدل گرمایی را درآورده و از دستگاه جدا کرد. در این روش از یک پمپ اسیدشویی استفاده می‌شود که آن را درون ظرف اسید قرار می‌دهند و خروجی آن را به یک طرف مبدل وصل می‌کنند. طرف دیگر مبدل را نیز با شلنگی به ظرف متصل می‌کنند. حالا با پمپاژ اسید داخل مبدل، رسوب‌زدایی انجام می‌شود و با استفاده از شلنگ رسوبات خارج می‌شود. در آخر نیز با پمپاژ آب به داخل مبدل، آن را شستشو می‌دهند تا اسیدی درون دستگاه باقی نماند با استفاده از فیلترهای تصفیه آب می‌توانید از ورود املاح به داخل دستگاه که باعث ایجاد رسوب میشوند جلوگیری کنید .

 

 سرویس رسوب‌زدایی پکیج ایران رادیاتور​ با پمپ

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی روشن نشدن شمعک آبگرمکن دیواری
مطلب بعدی رادیاتور شوفاژ آلومینیومی

x