دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

شرایط استفاده از پکیج دیواری فن دار

به این نکته مهم توجه داشته باشید، در زمانی از پکیج دیواری فن دار استفاده می گردد که یا متراژ محل نصب دستگاه کمتر از 120 متر می باشد و یا لوله دودکش استاندارد 15 سانتیمتر وجود ندارد و یا اینکه اگر لوله دودکش از سایز 15 سانتیمتر برخوردار می باشد ،ارتفاع آن از 4 متر کمتر است.

 

شرایط استفاده از پکیج دیواری فن دار

 

 

در همه این موارد بایستی حتما از پکیج دیواری فن دار استفاده نمود. تا بحال این سوال پرسیده شده که لوله دودکش از استاندارد لازم برخوردار است و مکش در لوله بخوبی انجام می گیرد و لی چرا باز باید دستگاه فن دار استفاده نمود. جواب آن دسته از دوستان این است که متراژ کمتر از 120 متر مربع می باشد و در صورتی که دستگاه پکیج دیواری دودکش دار نصب شود اکسیژن مورد نیاز برای احتراق از داخل محیط تامین می گردد و این موضوع بسیار خطرناک بوده و در صورتی که مشتری حتما بخواهد از دستگاه پکیج دیواری دودکش دار استفاده نماید حتما باید به مرکز نصب و خدمات برند مربوطه تعهد نماید که یک دریچه ورودی هوا به داخل محیط و نزدیک به پکیج دیواری همیشه باز بوده و همیشه هوای تازه و سالم وارد محیط میشود.
شرایط و مقدار مورد نیاز آب گرم مصرفی در ساختمان
دستگاه پکیج دیواری وظیفه گرم نمودن رادیاتور های ساختمان و تامین آب گرم مصرفی در ساختمان را بر عهده دارد.
پکیج دیواری بدلیل نداشتن منبع ذخیره آب گرم، امکان گرم نمودن رادیاتور ها و گرم نمودن آب گرم مصرفی را بطور همزمان ندارند و در طراحی سیستم اولویت گرمایش با گرم نمودن آب گرم مصرفی می باشد.
بعد از باز شدن شیر آب گرم مصرفی تمام قدرت دستگاه صرف گرم نمودن آب گرم مصرفی می شود و اگر شیر آب گرم مصرفی به طور طولانی باز بماند، رادیاتور ها سرد می شوند.
لازم است در مصرف آب گرم به این نکته توجه نمود که نباید به طور طولانی شیر آب گرم در زمستان باز بماند تا رادیاتور ها سرد بشوند.

 

شرایط استفاده از پکیج دیواری فن دار

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی نمایندگی بهترین پکیج ایران رادیاتور در شیراز
مطلب بعدی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m 24 ff

x