دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت خرابی شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

همانطور که از نام این قطعه مشخص است، می توان با استفاده از این شیر آب پکیج را زیاد کرد و در واقع از این شیر به عنوان شیر آب پکیج هم می توان نام برد. این قطعه ما بین قسمت ورودی آب پکیج و لوله آب ساختمان قرار دارد، که می توان در زمانی که آب پکیج کم است، آن را پر کرد.

 

شیر پر کن پکیج ایران رادیاتور


به طور کلی دو نوع شیرپر کن در انواع پکیج های قدیمی و جدید وجود دارد، یکی شیر پرکن دستی و دیگری شیر پرکن اتوماتیک. شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور، شیر پرکن پکیج بوتان از انواع این محسول می باشد.
بهتر است بگوییم که بدون استفاده از شیر پرکن پکیج نمی‌توان مشکل افت فشار داخل پکیج را رفع کرد. بنابراین این قطعه از جمله اجزای مهم در انواع پکیج دیواری محسوب می‌شود.

شیر پر کن پکیج دیواری

آشنایی با نشانه‌ها و علائم خرابی شیر پر پکیج 
•    اولین علائم خراب بودن شیر پرکن پکیج: افت فشار در پکیج
•    دومین علائم خراب بودن شیر پرکن پکیج: بروز نشتی در محل شیر پرکن
•    سومین علائم خراب بودن شیر پرکن پکیج: بالا رفتن فشار در مدار بسته در حالت خاموشی دستگاه و باز بودن شیر آب سرد ورودی


علائم خرابی شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

 

شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور ممکن است به دلایل متفاوتی مثل بالا بودن سختی آب یا جمع شدن رسوبات خراب شود. در این هنگام این شیر توانایی مسدود کردن ورود و خروج آب را به خوبی نخواهد داشت، زیرا این رسوبات و املاح اضافی موجب می‌شود تا شیر به خوبی بسته نشود.

در زمان بروز مشکل و مشاهده علائم خرابی، بهتر است ابتدا پکیج را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکل از شیر پرکن آن است. برای این کار دو روش وجود دارد. برای مثال اگر مشاهده کنید که شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور m24ff  شما بدون باز کردن پکیج باز هم فشار زیاد می‌شود، یعنی که شیر پر کن دچار مشکل شده است، زیرا یکی از نشانه‌های خرابی شیر پرکن پکیج بالا رفتن فشار دستگاه است. در این حالت باید مغزی شیر پرکن را بررسی کنید و ببینید که رسوب موجب مسدود شدن آن نشده باشد و به خوبی بسته شود.
از طرف دیگر گاهی نیز ممکن است که وجود نشتی در شیر پرکن موجب افت فشار پکیج شود که در این مورد هم باید حتماً عدم نشتی شیر پرکن دستگاه را بررسی نمایید.

 

تعویض تعمیر شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

روش تست شیر پرکن پکیج دیواری


قبل از اینکه به تعویض شیر پرکن پکیج و نقش آن در طرز کار پکیج بپردازید؛ پیشنهاد میکنیم، ابتدا شیر پرکن را تست کنید. تست شیر پرکن پکیج، می‌توان به این صورت انجام داد؛ که اگر شیر پرکن خراب باشد، بدون باز کردن آن باز هم فشار در پکیج بالا می‌رود، در واقع فشار دستگاه در حالت خرابی شیر پرکن به صورت خود به خود بالا می‌رود.
در این حالت به دلیل اینکه مغزی شیر پرکن با رسوبات مسدود شده است، شیر به خوبی بسته نمی‌شود و چنانچه آب سرد ورودی باز باشد، دستگاه دائما در حال آبگیری است که سبب بالا رفتن فشار در دستگاه می‌شود. ولی اگر علت خرابی شیر پرکن به دلیل نشتی در آن باشد فشار پکیج دائما در حال افت کردن است


نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور


روش تعویض شیر پرکن پکیج ، کار چندان مشکلی نیست اما از آن‌جا که این شیر اهمیت زیادی در کارکرد صحیح پکیج دارد، باید با دقت و مهارت زیادی نصب و تعویض گردد، پس اگر آشنایی کاملی با کارهای فنی ندارید، بهتر است این کار را به یک تکنسین ماهر بسپارید.
قبل از اینکه با نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور آشنا شوید، بهتر است بدانید که می‌توانید در صورت امکان اقدام به تعمیر آن نمایید. برای مثال زمانی که شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff خود را باز کردید و متوجه شدید که مغزی آن سالم است و تنها رسوب در آن ایجاد شده است، می‌توانید با شستن مغزی شیر رسوبات را پاک کنید و یا حتی در صورت لزوم آن را عوض کنید و دوباره از همان شیر پرکن استفاده نمایید.
در برخی مواقع نیز ممکن است که شیر پرکن به طور کامل خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در این شرایط باید کل شیر پرکن را عوض کنید. برای این کار ابتدا پکیج را خاموش کنید. سپس آب دستگاه را با بستن آب سرد ورودی خارج کنید. حال شیر پرکن را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت باز کنید و اجازه دهید تا همه آب موجود در منبع انبساط و مدارها خارج شود.
شیر پرکن را باز کنید و شیر جدید را در محل قرار دهید و به جای آن ببندید. معمولاً نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور با سایر پکیج‌ها فرق چندانی ندارد. برای راه‌اندازی پکیج بعد از تعویض شیر پرکن نیز شیر تخلیه را می‌بندید و آب سرد ورودی را باز می‌کنید. زمانی که فشار به حد مجاز ۱/۵ تا ۲ رسید آن را می‌بندید و منتظر گرم شدن رادیاتورها می‌شوید.

 

دلایل خرابی شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور


و در آخر
شیر پرکن قطعه مهمی در پکیج جهت تنظیم فشار دستگاه می باشد در صورتی که اختلالی در عملکرد آن به وجود آید کل سیستم پکیج تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین در صورت خرابی شیر پرکن پکیج باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود.
اصول کلی تعویض شیر پرکن پکیج در بیشتر پکیج یکسان است اما از آنجایی که استفاده از پکیج ایران رادیاتور در خانه های ایرانی رواج گسترده یافته در این مقاله نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور آموزش داده شد. به دلیل اهمیت این قطعه در پکیج بهتر است تعمیر یا تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور را به تکنسین های مطمئن و خبره گروه تاسیساتی ژابیز بسپارید.

برای تعویض شیر پرکن پکیج باید ابتدا با دقت بررسی کنید و مشکل را برطرف کنید. در صورت وجود رسوب، رسوبات را پاک نمایید و شیر پرکن جدید را جایگزین نمایید. اگر برای این کار به افرادی متخصص نیاز داشتید می‌توانید از همکاران ما در کمک بگیرید

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 09175956590
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی نمایندگی بهترین شوفاژ رادیاتور در شیراز
مطلب بعدی علت روشن نشدن پکیج دیواری اخگر در حالت تابستان و زمستان

x