دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه


 

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه
علت های مختلفی می توانند سبب بروز این مشکل در پکیج بوتان در حالت زمستانه شوند که در ادامه به چند دلیل اشاره خواهیم کرد:
•    تنظیم کردن درجه گرمایش در دمای پایین
زمانی که درجه گرمایش را در دمایی پایین تر از 80 درجه سیلسیوس تنظیم کنیم، پکیج قادر به روشن شدن در حالت زمستانه نخواهد بود. پس برای رفع این مشکل درجه گرمایش را بالاتر تنظیم کنید.
•    خرابی کلید تنظیم دمای مدار گرمایش
در برخی موارد کلید یا دسته پلاستیکی تنظیم دمای مدار گرمایش از داخل شکسته می شود. در این صورت نمی توان آن را حرکت داد و پتانسیومتر آن کار نمی کند. برای رفع این مشکل لازم است سلامت کلید بررسی شده و در صورت وجود مشکل تعویض گردد.
•    کار نکردن ترموستات اتاقی
وظیفه ترموستات اتاقی این است که میزان دمای اتاق را اندازه گرفته و برد پکیج با توجه به دمای اعلام شده توسط ترموستات فرمان روشن شدن پکیج را صادر می کند.
اما چنانچه این قطعه خراب باشد، دمای واقعی به برد ارسال نشده و پکیج در حالت زمستانه روشن نمی شود.
بهترین کار این است که با یکسره کردن سیم ترموستات روشن شدن یا نشدن پکیج را بررسی کنید و چنانچه پکیج در این حالت روشن شد، باید ترموستات را تعویض کرد.
•    باز بودن شیر بای پاس
وظیفه شیر بای پاس این است که از گردش آب داغ در داخل پکیج جلوگیری کند، چنانچه این شیر باز باشد، آب داغ در مدار پکیج چرخش کرده و سبب داغ شدن دستگاه می شود.
به منظور رفع عیب شیر بای پاس بهتر است فنر شیر را که در اثر رسوبات گیر کرده است، به خوبی تمیز کنید تا حالت فنری آن باز گردد.

لازم به ذکر است که دلایل دیگری همچون وجود رسوب در مدار گرمایش و مدار پکیج، خرابی کلید NTC گرمایش و وجود نقص در پمپ سیرکولاتور می توانند عامل های دیگری در خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه باشند 

 

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

 

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590  
 
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

 

مطلب قبلی علت خاموش شدن شعله آبگرمکن دیواری بوتان
مطلب بعدی آبگرمکن دیواری بوتان بدون شمعک

x