دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت روشن نشدن پکیج بوتان مدل اپتیما

در این مقاله می خواهیم علت روشن نشدن پکیج بوتان مدل اپتیما را به شما آموزش بدهیم 

 

مشکل روشن نشدن پکیج بوتان اپتیما

 

روشن نشدن پکیج اپتیما ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد که در اینجا بررسی می کنیم 

 

پکیج بوتان اپتیما در دو حالت تابستان و زمستان کار نمیکند دلایل این مشکل را بیان میکنیم :

کمبود فشار بار پکیج اولین دلیل روشن نشدن پکیج بوتان اپتیما
بسته بودن شیر گاز و یا قطع بودن گاز ورودی ساختمان
قطع بودن برق پکیج و یا متصل نبودن دو شاخه برق پکیج
معیوب بودن پمپ سیرکولاسیون
معیوب بودن سنسور حرارتی مدار گرمایش
خرابی فن تخلیه دود و یا پرشر سوئیچ هوا و در مدل بدون فن ترموستات دود
معیوب بودن برد کنترل
 

روشن نشدن پکیج اپتیما

 

روشن نشدن پکیج شما می تواند علل های متعددی داشته باشد .

آیا روشن نشدن پکیج به معنای گرم نشدن آب مصرفی است و در حالت زمستان ،رادیاتور ها کاملا گرم هستند یا بالعکس آب مصرفی شما گرم بوده و رادیاتور ها کاملا سرد می باشند یا اینکه پکیج ایپتیما در دو مدل تابستانه و زمستانه خاموش می باشد ابتدا به بررسی کلید های پکیج اپتیمامی پردازیم که از 5 کلید تشکیل شده است :

1- کلید ولومی تنظیم دمای مدار گرمایشی:

در فصل زمستان و یا هر فصل دیگری که دستگاه برای گرم کردن محیط توسط رادیاتورها ، حوله خشک کن ، استفاده می شود . در زمانی که تنظیم پکیج روی حالت زمستانه است این کلید وارد مدار می شود و با کم و زیاد کردن آن می توان دما آب در واقع میزان گرمای قطعات مدار گرمایش را تغیر داد . تنظیم دما بوسیله ی این کلید مابین 35 تا 85 درجه می باشد .

این کلید با عکس رادیاتور مشخص می شود سه خط در کنار هم هستند

این کلید در حالت تابستانه تاثیری روی تنظیمات دمای پکیج ندارد.

2- کلید ولومی دمای آب گرم مصرفی:

ایم کلید برای تنظیم کردن دمای آب گرم مصرفی بهداشتی می باشد . تنظیم دمای این کلید در تمام فصول سال در مدار کار می کند در واقع با تنظیم فصل ، پکیج به هیچ عنوان تغییری در دمای آن انجام نشده و از مدار خارج نمی شود.

این کلید با عکس یک شیر آب و یک قطره ی متصل به آن در حال افتادن مشخص میشود .

3- کلید چرخشی تنظیم حالت :

این کلید در سه حالت وجود دارد :

حالت وسط (یک دایره در دایره دیگر است )یعنی دستگاه در حالت Off قرار دارد و از آن استفاده ای نمی شود.
حالت زمستانه : برای انتخاب این حالت کلید باید به سمت راست بچرخانید که دو نشانه دارد اول حالت برفک و دوم اینکه به سمت کلید مدار گرمایش می باشد اگر کلید در این حالت قرار بگیرد دستگاه در حالت زمستانه قرار می گیرد و با کلید ولومی تنظیم دمای مدار گرمایش می توان دمای آب را تنظیم نمود .
حالت تابستانه : برای انتخاب این حالت کلید چرخشی به سمت چپ چرخانده که دو نشانه دارد اول علامت خورشید دوم اینکه به سمت کلیدی می باشد که دارای علامت قطره ی آب می باشد که در این حالت کلید تنظیم دمای مدار گرمایشی روی هر دمای تنظیم باشد اصلا مهم نیست بنابراین در پایان فصل سرماو همچنین فصل گرما یا هر زمان دیگر تنظیمات دمای مدار گرمایش و دمای آب مصرفی را انجام داد.

در حالت تابستانه تا زمانی که درخواست آب گرم مصرفی نباشد دستگاه روشن نمی شود و این در صورتی است که در حالت زسنانه دستگام مدام در حالت کردن و گزم کردن مدار می باشد.

4- نشانگر فشار دما (ترمومانومتر)

این قطعه در زیر کلید چرخشی تنظیم حالت ها قرار دارد و به طور همزمان دمای آب و میزان آب مدار بسته را به صورت آنالوگ نمایش میدهد.

 

5- چراغ نمایشگر حالات دستگاه :

در صورتی که دستگاه در حین کار کرد مشعل باشد و یا در حالت اتومات ،خاموش و خطا باشد. در تمام این حالات چراغ نمایشگر روشن خواه بود و وضعیت دستگاه را اطلاع خواهد داد و در سه وضعیت رنگ سبز و زرد و قرمز نشان داده می شود که در قسمت کد خطاهای پکیج دیواری توضیح داده شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید  09175956590 / 07138380670-77

 

روشن نشدن پکیج بوتان اپتیما


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

 

مطلب قبلی آموزش حالت وضعیت تابستانه زمستانه پکیج بوتان
مطلب بعدی نحوه استفاده از دستگاه بوتان مدل سی وی cv424

x