دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

علت کمبود فشار آب داخل سیستم پکیج شوفاژ چیست ؟


 فشار آب داخل دستگاه پکیج کم است

 

نمایشگر، خطای E4 را نمایش می دهد.

دستگاه را خاموش کنید و برق دستگاه را قطع کنید شیرپرکن دستی آب را خلاف عقربه های ساعت بچرخانید زمانی که فشار دستگاه به 1/5 بار رسید شیر را در جهت عقربه های ساعت ببندید و برق دستگاه را وصل کنید و دستگاه را دوباره راه اندازی کنید 

در زمان بروز خطا، دستگاه علت آن را توسط کد مربوطه مشخص نموده و روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

 

کمبود فشار آب داخل سیستم پکیج

 

*** توجه : زمانیکه مدت استفاده از آبگرم بهداشتی بیشتر از 6 دقیقه طول بکشد دستگاه اتوماتیک به حالت تامین گرمایش تغییر حالت میدهد. در این مرحله خرابی وجود ندارد، تنها کافی است شیر آب را ببندید و دوباره باز کنید، دستگاه دوباره شروع به تامین آبگرم بهداشتی خواهد نمود.

در زمان مشاهده خطا بر روی صفحه نمایش، دستگاه را خاموش نمائید و مطابق دستورالعمل داده شده عمل نموده و یا با تکنسین مجاز تماس بگیرید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی چگونه می توان پکیج ایران رادیاتور با قیمت مناسب خریداری کرد
مطلب بعدی چگونه می توان پکیج لورچ را عیب یابی کرد ؟

x