دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

فروش ویژه پکیج ایران رادیاتور شیراز

پرفروش ترین و بهترین پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج ایران رادیاتور به دلیل پرفروش بودن دارای ثبات قیمت در بازار بوده و هزینه خرید آن مشخص است. لذا به واسطه گستردگی شبکه فروش و تعداد نمایندگی های به راحتی می توان از قیمت پکیج ها اطلاع داشت.
تعمیر پکیج ایران رادیاتور بسیار راحت بوده و افرادی هم که به عنوان تعمیرکار پکیج فعالیت می کنند به راحتی پکیج ایران را تعمیر می کنند. همچنین به دلیل دسترسی به قطعات و تجهیزات، پکیج ایران رادیاتور گزینه بسیار مناسبی برای خرید به شمار می رود. به همین دلیل ریسک نبود قطعات یا تعمیرکار پکیج های گمنام در مورد ایران رادیاتور صدق نمی کند.
محصولات شرکت ایران رادیاتور (پکیج دیواری، پکیج زمینی، رادیاتور پنلی و پره ای، و ...) از کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. 
زمانی که یک شرکت پرفروش ترین و بهترین برند بازار محصولات تاسیساتی را یدک می کشد، باید از کمترین ایرادهای فنی برخوردار باشد. ایران رادیاتور از این حیث جزء چند شرکت برتر سیستم های برودتی ایران محسوب می شود.

 

فروش ویژه پکیج ایران رادیاتور 

 


تهیه و تولید قطعات مرغوب توسط ایران رادیاتور باعث شده تا عمر محصولات تولیدی این شرکت بسیار بالا باشد.
با مطالعه مطالب مشخصات فنی و اطلاعات فروش پکیج ایران رادیاتور و خرید آنلاین، گارانتی اصلی این شرکت و بهترین قیمت نمایندگی ساخته شده طبق جدیدترین تکنولوژی ها بصورت تک مبدل و دو مبدل و محفظه احتراق فن دار و بدون فن، تولید شده در انواع مدل های اکو ، M آنالوگ ، L دیجیتال ، K و Z با قابلیت نصب دیواری و زمینی در ظرفیت های 22000 ، 24000 ، 28000 ، 36000 با نصب رایگان را مشاهده و بررسی نمایید.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی شناخت و آشنایی با قطعات پکیج شوفاژ دیواری
مطلب بعدی کاربرد مبدل حرارتی پکیج شوفاژ

x