دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

مدار گرمایش مرکزی پکیج شوفاژ دیواری


مدار گرمایش  پکیج شوفاژ دیواری

 

پکیج شوفاژ دیواری یکی از کارآمد ترین وسایل موجود در هر خانه ای است.کارآمد بودن پکیج ها از این بابت است که بسته به مدل انتخابی شما، توانایی کاهش مصرف انرژی گرمایشی را در منزل شما تا چیزی حدود ۲۰ % کاهش می دهد. پکیج دیواری به مراتب بسیار بهتر از پکیج های زمینی و قدیمی متداول در خانه های قدیمی می باشد. این نوع پکیج ها دارای مخزن گاز بوده که انرژی لازم برای کارکرد آن را تامین می نماید. وظیفه ی این پکیج های دیواری گرم کردن آب مصرفی روزانه ی شماست.

ممکن است به صورت کلی نصب پکیج های دیواری کار بسیار ساده ای باشد اما معقولانه تر کمک گرفتن از یک متخصص نصب پکیج های دیواری است. ما در این مقاله مواردی را به شما بازگو می کنیم که بتوانید بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنید. با فنی شو همراه باشید.

 

مدار گرمایش مرکزی پکیج شوفاژ دیواری

 


منظور از مدار گرمایش مرکزی پکیج یک شبکه ی معمولی متشکل از لوله های توزیع کننده ی گرماست. این شبکه ها دمای بالا و پایین را برای آب مصرفی شما تامین می نماید. کارکرد این شبکه ی گرمایشی زمانی نرمال است که با درجه ی کمتر از ۶۵ درجه در حال گرمایش باشد. اما اگر شبکه شما دارای دمایی بین ۷۵ تا ۹۰ درجه کار کند، درجه حرارت پکیج دیواری شما بیش از حد بالاست. یکی از ویژگی های پکیج دیواری که می تواند آن را از دیگران متمایز کند، درجه حرارت مناسب شبکه آن است.


مزایا و معایب پکیج شوفاژ دیواری

 

نیازی نیست که در مکانی که پکیج شوفاژ دیواری نصب می گردد، خروجی هوا موجود باشد. در واقع گاز یا دود ناشی از پکیج از طریق لوله کشی دودکش تخلیه می گردد و این تامین هوای پکیج را میسر می نماید. لوله ای که برای تخلیه ی هوای پکیج نصب می گردد باید از جنسی باشد که در مقابل بخارات آب نیز مقاومت داشته باشد. یک پکیج دیواری حدود ۱۵ سال عمر خواهد کرد اما پکیج های زمینی حتی تا ۲۵ سال عمر خواهند کرد. پکیج های دیواری باید سالانه سرویس و نگهداری شوند. بهترین پکیج دیواری معمولا کمترین معایب را به همراه دارد و یکی از مزیت های خاص آن کیفیت فوق العاده و در کنار ایجاد کمترین صدای ممکن است.
.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی پکیج دیواری چگونه کار میکند وچه مزایایی دارد
مطلب بعدی انواع مدل های مختلف پکیج شوفاژ ایران رادیاتور

x