دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

مشکلاتی که باعث خرابی و از کار افتادن پکیج دیواری می شود ؟

چرا پکیج دیواری از کار افتاده است و یا به خوبی کار نمی‌کند چون پکیج‌ها سیستم‌های پیچیده‌ای هستند و قطعات قابل تعویض مختلفی در آن‌ها وجود دارد که هر یک ممکن است باعث خرابی آن شده باشد.

 

چه مشکلاتی باعث خرابی پکیج شوفاژ شود؟


چرا پکیج دیواری از کار افتاده است و یا به خوبی کار نمی‌کند چون پکیج‌ها سیستم‌های پیچیده‌ای هستند و قطعات قابل تعویض مختلفی در آن‌ها وجود دارد که هر یک ممکن است باعث خرابی آن شده باشد.

 

رایج‌ترین مشکلات پکیج‌های دیواری


از کار افتادن پکیج دیواری می‌تواند مشکلاتی برای شما ایجاد کند به ویژه اگر در سرمای زمستان اتفاق بیفتد. بلاخره تمام آبگرمکن‌ها و پکیج‌ها روزی احتیاج به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند، اما برخی مشکلات می‌توانید به راحتی، با هزینه‌ی کم و بدون خریدن یک آبگرمکن یا پکیج جدید حل شود. 

 

بعد از بازکردن شیرآب مدتی طول می‌کشد تا آب گرم شود


این در واقع یک مشکل به حساب نمی‌آید. باید بدانید آبگرمکن‌های دیواری، سریع نیستند و نمی‌توانند بلافاصله بعد از باز کردن شیر آب، آب گرم در اختیارتان بگذارند. فقط پکیج‌هایی این قابلیت را دارند که به پمپ گردش آب مجهز باشند یا مخازنی داشته باشند که پیش از باز کردن شیر، آب گرم تولید و ذخیره کرده باشند. همچنین زمان انتقال آب گرم از پکیج به شیر آب خانه، به طول لوله‌های بین دو نقطه بستگی دارد مگر آنکه پمپ گردشی داشته باشید. به دلیل طول زیاد لوله‌ها، آب سردی که از قبل درون آن‌ها باقی مانده باید خارج شود تا آب گرم به شیر برسد. پس بدانید این یک مشکل نیست و آبگرمکن شما در این مورد احتیاجی به تعمیر ندارد پس زمان زیادی برای پیدا کردن راه حل یا  آوردن یک تعمیرکار صرف نکنید. و اگر داشتن این امکان برایتان اهمیت دارد، توصیه‌ی ما این است، پکیج دیواری تهیه کنید که مجهز به پمپ گردش آب و یا مخزن ذخیره آب باشد.


پکیج دیواری آب را گرم نمی‌کند

 


– نداشتن آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند. همینطور مطمئن شوید که شیر‌های متصل به پکیج بسته نباشند.
– زمانی که پکیج روشن است، طریقه‌ی سوختن گاز را چک کنید و ببینید آیا میله‌ی یون پکیج جرقه ایجاد می‌کند یا نه. اگر نه، مشکل از مشعل پکیج است.
– ببینید آیا دستگاه به میزان حداقلی جریان آب رسیده است؟ مطمئن شوید که شیر به اندازه کافی باز باشد تا سطح جریان آب به مقدار مناسب برسد و هیچ مانعی مسیر لوله را مسدود نکرده باشد.
– به هنگام سرد بودن هوا بررسی کنید که قطعات و لوله‌های آب متصل به پکیج دچار یخ زدگی نشده باشند. حتما تمام لوله‌های بیرونی را عایق بندی کنید و بهتر است خود محفظه‌ی آبگرمکن را هم با عایق‌های ژاکتی بپوشانید.
– ممکن است مبدل حرارتی به علت سخت بودن آب خراب شده باشد پس از سلامت این قطعه نیز مطمئن شوید.
– راه مکش هوای آبگرمکن را چک کنید که مسدود نشده باشد.
– یکی دیگر از دلایلی که آبگرمکن آب گرم ندارد می‌تواند استفاده‌ی بیش از اندازه و همزمان از آب گرم باشد. آبگرمن‌ها مقدار معینی در طول زمان آب گرم تولید می‌کنند و برای مثال اگر همزمان ماشین ظرفشویی، دوش حمام و شیر آب آشپزخانه باز باشد، کم کم احساس می‌کنید آب سرد می‌شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی روش محاسبه رادیاتور شوفاژ پنلی
مطلب بعدی چرا آب بیش از اندازه داغ است و باعث خرابی پکیج شوفاژ می شود

x