دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

مشکلات پکیج بوتان و نحوه برطرف کردن آنها

سرویس پکیج امریست که باید به صورت منظم انجام گردد. 

 

چگونه می توان مشکلات پکیج دیواری را برطرف کرد 


 خاموش شدن شعله پکیج دیواری


این مورد ممکن است به دلایلی همچون نقص شیر گاز، نوسان فشار آب ورودی، نوسان جریان برق، اتصال برقی یا لوله¬ای نامناسب، نقص در پرشرسوییچ هوا، تنظیم نبودن فاصله سنسور شعله، نقص در سنسورهای کنترل و یا نقص در کلید کنترل حداقل فشار آب باشد.


 فعال بودن پمپ درحالی که فن کار نمیکند

در رفع ایراد پکیج بوتان در این حالت، مواردی همچون وجود هوا در سیستم، پایین بودن فشار آب، اشکال در فلوسوییچ آب، اشکال در کارکرد فن، اشکال در سیم های فلوسوییچ، کافی نبودن فشار آب برای راه اندازی فلوسوییچ و اشکال در پرشرسوییچ هوا میتواند تاثیرگذار باشد.


غیرفعال شدن پمپ
قطعی جریان برق یا خاموش بودن چراغ پاور را بررسی کنید. همچنین گیرپاژ پمپ، اتصال ناقص سیم کشی، عدم اتصال پمپ به خروجی جریان برق و همچنین نقص در پمپ سیرکولاتور پکیج می تواند دلیل این حالت باشد.

گرم نبودن دمای آب مدار گرمایش به اندازه تعریف شده
پایین بودن دمای تعریف شده برای دستگاه، پایین بودن فشار گاز، تجمع گاز در مبدل، نقص کنترل کننده، نقص در شیر گاز و کوچک بودن قطر لوله ورودی گاز از دلایلی است که ممکن است باعث بروز این مشکل گردد.
غیر فعال بودن جرقه زن درحالی که فن کار میکند
عدم تشکیل شعله درحالی که جرقه زن کار می¬کند
وجود هوا در لوله گاز، بسته بودن شیر گاز ورودی، بیش از حد بالا بودن فشار گاز شهری، نقص در شیر گاز یا عدم تنظیم شیر گاز و عدم خروج ولتاژ از کنترل پنل از جمله دلایل اولیه و بارز این مشکل در بحث عیب یابی پکیج بوتان است.


روشن و خاموش شدن مداوم دستگاه پکیج شوفاژ


کافی نبودن تعداد و ظرفیت رادیاتورها، پایین بودن میزان گردش آب در مدار گرمایش، پایین بودن دمای تعریف شده و خرابی برد الکترونیک دستگاه می تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.
 بالاتر بودن دمای آب گرم مصرفی از دمای تعریف شده
گرفتگی صافی ورودی و خروجی، پایین بودن فشار آب ورودی و همچنین بالا بودن فشار گاز از دلایل احتمالی بروز این مشکل هستند.

گروه تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی, کولر گازی اسپلیت, تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی چگونه از سالم بودن آبگرمکن مطمئن شویم
مطلب بعدی علت اینکه پکیج دیواری انفجاری روشن می شود

x