دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه خاموش کردن موقت پکیج و نگهداری پکيج بوتان مدل پرلا پرو

اگر به مدت کوتاه ، مثلا تعطیلات آخر هفته از پکیج شوفاژ دیواری خود استفاده نمی کنید ، بهتر است دستگاه را به طور موقت خاموش نمایید. 


نحوه خاموش کردن موقت پکيج شوفاژ دیواری بوتان مدل پرلا پرو

 

ابتدا دسته انتخاب وضعیت (3) را روی وضعیت قطع موقت/ راه اندازی مجدد قرار دهید . در این حالت ، جریان برق به دستگاه وصل و مسیر آب و گاز به سیستم نیز باز است و پکیج شوفاژ دیواری به وسیله سیستم هایی که در ادامه آمده است، محافظت می گردد :

 

سیستم ضد یخ زدگی 

1- سیستم ضد یخ زدگی مدار گرمایش 

این سیستم با رسیدن درجه حرارت آب داخل مدار گرمایش به کمتر از 5 درجه سانتیگرا فعال می شود . به این صورت که ضمن فعال شدن پمپ ، مشعل نیزبا حداقل شعله روشن می شود و درجه حرارت آب را به سطح ایمن ، یعنی 35 درجه سانتیگراد می رساند تا از یخ زدن آب داخل مدار گرمایش جلوگیری نماید . پمپ نیز پس از 30 ثانه غیر فعال می گردد . در زمان فعال بودن این سیستم ، علامت (فعال بودن سیستم ضد یخ زدگی ) بر روی نمایشگر دیجیتال ظاهر می شود .

2- سیستم ضد یخ زدگی مدار آب گرم مصرفی

اگر دمای آب گرم مصرفی به زیر 5 درجه سانتیگراد برسد ، به شرطی که دمای آب مدار گرمایش نیز پایین تر 6 درجه سانتیگراد باشد ، پمپ فعال شده و مشعل نیز با حداقل شعله روشن می شود و پس از رسیدن دمای آب مدار گرمایش به 60 درجه سانتیگراد ، مشعل خاموش می شود و پمپ نیز پس از 30 ثانیه غیر فعال می گردد . در زمان فعال بودن سیستم علامت (فعال بودن سیستم ضد یخ زدگی )بر روی نمایشگر دیجیتال ظاهر می شود .

سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه 

در صورت خاموش ماندن پمپ بیش از 24 ساعت ، این سیستم به طور خودکار فعال می شود ، به این صورت که شیر سه طرفه از حالت آب گرم مصرفی به حالت گرمایش تغییر وضعیت داده و پمپ به مدت 10 ثانیه فعال می شود . پس از خاموش شدن پمپ ، شیر سه طرفه به وضعیت اولیه باز می گردد .

 

خاموش کردن کامل دستگاه پکیج بوتان پرلا پرو

 

اگر به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمی کنید ، آن را به صورت زیر خاموش نمایید،

1 دسته انتخاب وضعیت (3) را روی وضعیت قطع موقت / راه اندازی مجدد قرار دهید .

2- دو شاخه برق را برق بکشید .

3- شیر اصلی گاز و سپس شیر فلکه مسرهای رفت و برگشت رادیاتور ها و آب گرم مصرفی را ببندید .

دقت کنید که پس از خاموش دشن دستگاه ، سیستم های ضد یخ و ضد گریپاژ پمپ نیز از کار می افتند ، بنابراین چنانچه در محل استفاده از دستگاه احتمال یخ زدگی وجود دارد ، لازم است آب سیستم های گرمایش و آب گرم مصرفی شوفاژ را حتما تخلیه نمایید .

 

نکات و الزامات ایمنی جهت نگهداری دستگاه پکیج بوتان پرلا پرو

  • استفاده از دودکش استاندارد ف ثابت ، محکم و با عایق بندی مناسب 
  • حصول اطمینان از باز بودن مجاری دودکش و اطمینان از اتصال کامل و صحیح دودکش
  • مهار دودکش و حصول اطمینان از جدا نشدن لوله دودکش از وسیله گازسوز
  • نصب پکیج شوفاژ دیواری در فضای باز مجاز می باشد توصیه می گردد جهت جلوگیر یاز آسیب دیدگی قطعات و اتصالات دستگاه بر اثر یخ زدگی موارد زیر را رعات نمایید :
  • عایق نمودن لوله های آب ورودی و خروجی 
  • مسقف بودن محل نصب و قرار دادن پوشش محافظ در اطراف دستگاه 
  • اجتناب از خاموش کردن کامل دستگاه قطع گاز یا برق در فصل سرما
  • در صورت ضرورت خاموش کردن کامل دستگاه حتما آب سیستم های گرمایش و آب گرم مصرفی را تخلیه نمایید و

 

 

 نگهداری پکيج شوفاژ دیواری بوتان مدل پرلا پرو



از نصب پکیج دیواری بوتان بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا خودداری کنید.
بطور کلی سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی پکیج های گرمایشی , تنها زمانی فعال می شود که اولا پکیج به برق متصل باشد و ثانیا فشار آب داخل پکیج حداقل یک اتمسفر باشد و ثالثا پکیج به گاز شهری متصل باشد , ولی در هر حال بهترین گزینه عدم نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود نداشته باشد.
با توجه به هد ( فشار) پمپ سیرکولاتور کوچک تعبیه شده در انواع پکیج های شوفاژ دیواری ، بطور کلی حداکثر طول لوله کشی از پکیج دیواری تا محل آخرین رادیاتور شوفاژ بیشتر از 35 متر نباشد .
قبل از تمیز کردن پکیج شوفاژ دیواری، حتما دوشاخه آن را از پریز برق بکشید.

 

 نگهداری پکيج شوفاژ دیواری بوتان

 

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 

 

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی پکیج بوتان اپتیما 35C
مطلب بعدی نصب رادیاتور

x