دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه روشن آبگرمکن دیواری بوتان بدون شمعک B3212i,B3215i,B3218i

آبگرمکن های دیواری بوتان به دلیل قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان بالای حرارتی ، موجب صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف آب و گاز شده است .

نصب و راه اندازی آبگرمکن دیواری بوتان

 

گروه صنعی بوتان اولین عرضه کننده آبگرمکن دیواری با سیستم آیوناژ بدون شمعک در ایران می باشد . این آبگرمکن به دلیل برخورداری از سیستم کنترل هوشمند و بهره گیری از سیستم آیونایز (فاقد شمعک) موجب صرفه جویی در مصرف گاز، کاهش هزینه های تعمیر و افزایش طول عمر دستگاه می شود .

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان بدون شمعک

 

این مراحل را به ترتیب انجام دهید تا دستگاه آماده به کار شود ، از آن به بعد  تنها با باز کردن شیر آب گرم ، دستگاه روشن می شود .

1- فیش آداپتور 3 ولت را به آبگرمکن و دو شاخه آن را به پریز بزنید یا دو عدد باتری 1/5 ولت بزرگ در محفظه آن قرار دهید .

آبگرمکن شما به سیستم انتخاب هوشمند منبع انرژی الکتریکی مجهز است ، به طوری که با قطع برق ، به طور خودکار در وضعیت استفاد ه از باتری قرار می گیرد .

2- شیر ورودی گاز مربوط به دستگاه را باز کنید.

3- شیر ورودی آب سرد زیر دستگاه را باز نمایید.

4- شیر تنظیم گاز را در وضعیت حداقل دما قرار دهید تا دستگاه همزمان با باز شدن شیر آب گرم روشن شود .

5- با توجه به میزان گرمای مورد نیاز به وسیله شیر تنظیم گاز آبگرمکن ، شعله را تنظیم نمایید .

6- مقدار و دمای آب گرم خروجی را می توانید با چرخاندن شیر تنظیم مقدار و دمای آب گرم خروجی ، تنظیم نمایید . چرخش این شیر در جهت حرکت عقربه های ساعت، آب خروجی را کاهش و دمای آن را افزایش دهید.

آبگرمکن بوتان بدون شمعک

 

آبگرمکن دیواری بوتان بدون شمعک

 

توجه : آبگرمکن شما به کلید حرارتی (ُنسور) روی مبدل مجهز است تا به هنگام بالا رفتن بیش از حد دمای آب، آبگرمکن را خاموش نماید.در این صورت می توانید پش از 2 دقیقه با بسته و باز کردن شیر آب گرم، آبگرمکن را دوباره روشن نمایید.در صورت خاموش شدن مجدد دستگاه ، با مرکز خدمات پس از فروش بوتان تماس حاصل فرمایید.

** آبگرمکن شما به کلید حرارتی (سنسور)روی کلاهک تعدیل مجهز است تا د صورت وجود اشکال در تخلیه محصولات احتراق، آبگرمکن را خاموش نمایید. در این صورت پس از 2 دقیقه ،مراحل روشن کردن دستگاه را از ابتدا انجام دهید . در صورت خاموش شدن مجدد دستگاه با خدمات پس از فروش بوتان تماس حاصل فرمایید.

 

خاموش کردن آبگرمکن بوتان بدون شمعک

 

1- شیر تنظیم گاز را در وضعیت خاموش قرار دهید 

2- شیر های اصلی گاز و آب ورودی به آبگرمکن را ببندید

3- آداپتور را از پریز برق بکشید

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید 

 

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی علت گرم نشدن شوفاژ رادیاتور چیست
مطلب بعدی چگونگی رفع مشکلات آبگرمکن دیواری بوتان بدون شمعک

x