دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما 22 و 24 فن دار

پکیج های شوفاژ دیواری بوتان با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه و سابقه درخشان گروه صنعتی بوتان در زمینه تولید لوازم گاز سوز و با بهره گیری از روش های پیشرفته طراحی و ساخت تولید می گردند . 

نمایندگی پکیج بوتان از اینکه پکیج گرمایشی بوتان مدل پارما را برای تامین گرمای مطبوع و آبگرم بهداشتی منزلتان انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزاریم . پکیج دیواری بوتان ضمن تامین آب گرم بهداشتی دائم و فوری گرمایش مطلوبی را نیز فراهم می کنند . 

 

روشن کردن پکیج بوتان پارما

 

راه اندازی پکیج پارما

برای هر بار راه اندازی دستگاه و پیش از روشن کردن آن لازم است اقدامات زیر را انجام دهید :

1- شیر های اصلی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید . 

2- مدار گرمایش را پر کنید . به همین منظور ، پس از اطمینان از باز بودن درپوش خروج هوای شیر هواگیر سیستم ، دسته دسته شیر پرکن را به سمت پایین کشیده و سپس شیر پرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا اب کم کم وارد مدار گرمایش شود . هنگامی که عقربه نمایشگر فشار (1) را در محدوده مجاز bar  روی 1-1/5 قرار گرفت شیر پرکن دستگاه را ببندید .

    توجه نمایید که پکیج شوفاژ دیواری به وسیله شیر تخلیه هوای روی پمپ سیرکولاتور ، هوای مدار گرمایش ( رادیاتور ها ) را به طور خودکار تخلیه می کند .

3- اکنون دستگاه را روشن کنید 

   روشن کردن دستگاه پکیج شوفاژ بوتان مدل پارما 

برای روشن کردن دستگاه مراحل زیر را انجام دهید :

1- دسته انتخاب وضعیت (2) را روی وضعیت قطع موقت / راه اندازی قرار دهید 

دوشاخه دستگاه را به پریز برق بزنید . در این حالت چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ (4) در فواصل زمانی 0/5 ثانیه به ترتیب زیر چشمک می زند :

قرمز ، خاموش ، سبز،قرمز،خاموش، سبز و سپس با رنگ سبز به صورت یک ثانیه روشن - 5 ثانیه خاموش در می آید .

3- دسته انتخاب وضعیت (2) را با توجه به فصل روی وضعیت تابستانی یا وضعیت زمستانی قرار دهید 

توجه : بیش از انتخاب هر یک از این وضعیت ها حتما موارد زیر را کنترل نمایید :

  • اگر می خواهید وضعیت تابستانی را انتخاب کنید ابتدا از بسته بودن شیر های رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتور ها) مطمئن شوید .
  • اگر می خواهید وضعیت زمستانی را انتخاب کنید ابتدا از باز بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش (رادیاتورها) مطمئن شوید .

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان پارما در حالت تابستانی و زمستانی 

 

1-3  استفاده از پکیج پارما درحالت وضعیت تابستانی :

پس از انتخاب وضعیت تابستانی ، دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (3) را روی درجه حرارت دلخواه تنظیم نمایید . اکنون با باز کردن شیر آب گرم مصرفی ، مشعل روشن شده و بابستن آن ، مشعل خاموش می گردد . در صورت باز بودن شیر آب گرم مصرفی ، چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ (4) به صورت سبز دائم روشن می شود و با بسته شدن شیر آب گرم مصرفی ، این چراغ به صورت سبز چشمک زن (1 ثانیه روشن - 5 ثانیه خاموش ) در می اید و اماده به کار می باشد .

2-3 استفاده از پکیج پارما در حالت وضعیت زمستانی :

پس از انتخاب وضعیت زمستانی ، در صورت مجهز بودن محل استفاده از پکیج شوفاژ دیواری به ترموستات اتاقی ، ان را روی درجه حرارت دلخواه مثلا 20 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید ، سپس دسته را انتخاب وضعیت و تنظیم دمای مدار گرمایش (2)و دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی (3) را روی درجه حرارت مورد نظر قرار دهید . مشعل روشن می شود و با رسیدن به دمای تنظیم شده به طر خودکار خاموش می گردد ولی در صورت پایین آمدن دما ، مجددا روشن می شود تا دمای آّ رادیاتور ها را ثابت نگه دارد . این سیکل به منظور ثابت نگه داشتن دمای آب رادیاتور ها ادامه می یابد .در این حالت نیز چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ (4) به صورت سبز دائم روشن در آمده و در صورت خاموش شدن مشعل (عدم نیاز به گرمایش و آب گرم مصرفی) این چراغ به صورت سبز چشمک زن (1 ثانیه روشن - 5 ثانیه خاموش ) در می اید و اماده به کار می باشد .

 

خاموش کردن دستگاه پکیج شوفاژ بوتان مدل پارما

 

اگر به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمی کنید ان را به صورت زیر خاموش کنید :

1-دسته انتخاب وضعیت (2) رای روی وضعیت (قطع موقت / راه اندازی مجدد) قرار دهید 

2- دو شاخه دستگاه را از پریز برق بکشید .

3- شیر اصلی گاز و سپس شیر فلکه مسیرهای رفت و برگشت رادیاتورها و آب گرم مصرفی را ببندید . دقت کنید که پس از خاموش دشن دستگاه ، سیستم های ضد یخ و ضد گریپاژ پمپ نیز از کار می افتند ، بنابراین چنانچه در محل استفاده از دستگاه احتمال یخ زدگی وجود دارد ، لازم است آب سیستم های گرمایش و آّ گرم مصرفی شوفاژ تخلیه نمایید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرد 

جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی نصب پکیج بوتان
مطلب بعدی نحوه روشن کردن و راه اندازی پکیج بوتان مدل CV424S سی وی 424

x