دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور
admin
/ دسته ها: مقاله

نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

طریقه نصب پکیج ایران رادیاتور 


نصاب قبل از نصب دستگاه شیر مشکی رنگ روی شیر هواگیری را باز میکند تا مسیر خروج هوا باز شود، عدم رعایت این مهم باعث عدم تخلیه هوای داخل سیستم شده و وجود هوا منجر به آسیب رسیدن به پمپ دستگاه می شود. شابلون نصب بیرون آورده میشود و در جای مناسب خود یعنی 40 سانتی متر زیر سوراخ دودکش دیوار نصب می گردد .
در مرحله بعد محل هایی که باید سوراخ شود علامت گذاری میشود، حالا شابلون را از روی دیوار جدا می شوند و توسط مته دیوار سوراخ میشود و پیچ ها، روپلاک، قلاب یا بست آویز روی دیوار و پلاک سرویس نصب میشوند و در انتها دستگاه در محل نصب خود روی بست آویز قرار میگیرد و باید محکم روی بست قرار گرفته باشد.
 بعد از نصب دستگاه شلنگ ها و شیرفلکه مورد نیاز نصب می شوند تا دستگاه آماده آبگیری شود. در اخر ارتباط دودکش به دستگاه وصل می شود. در پکیج فن دار ایران رادیاتور در صورت نیاز در مرحله نصب باید از حلقه های کم کننده حجم مناسب استفاده شود و محل اتصال دودکش به دستگاه توسط واشر چسبی زرد رنگ آب بندی که داخل نایلون دفترچه راهنمای دستگاه است آب بندی میشود.
مراحل تست و روشن کردن پکیج ایران رادیاتور
بعد از نصب دستگاه، شیر پرکن سیستم داخلی دستگاه و لوله های رابط و رادیاتور ها آبگیری می شوند تا فشار شوفاژ ( مسیر لوله ای مارپیچ ) به 1.5 بار برسد. در مرحله بعد باید رادیاتور ها و حوله خشک کن را هواگیری کرد. نصاب باید بعد از آبگیری سیستم، از آببندی بودن اتصالات آبی اطمینان حاصل کند. نصاب باید از شست و شوی لوله ها حتما اطمینان حاصل کند و در صورت نیاز شست و شو را انجام دهد، در شهرهایی که درجه سختی آب بالاست باید از صافی های مغناطیسی استفاده کرد. قطعات رسوب گرفته شامل گارانتی پکیج ایران رادیاتور نمی شود و هزینه تعویض آن دریافت میشود.

 

 راه اندازی پکیج ایران رادیاتور


تست گازبندی: از عدم نشتی لوله های مربوط به گاز و رگلاتور گاز اطمینان حاصل نمایید.
هواگیری: در داخل دستگاه پکیج و سیستم رادیاتورها هیچگونه هوایی نباید وجود داشته باشد، در صورت وجود هوا، اقدام به هواگیری کنید.
کنترل عملکرد درست پتانسیومر: دمای شوفاژ را کنترل کرده و مطمئن شوید که مشعل ها به موقع خاموش و روشن می شود.
کنترل دمای آب گرم مصرفی: کنترل کنید که دمای آب مصرفی در ابتدای روشن کردن دستگاه 45 درجه سلسیوس بیش از دمای آب سرد اولیه باشد
کنترل فلو سوئیچ آب: عملکرد صحیح مشعل را با سه بار خاموش و روشن کردن آن بررسی کنید.
کنترل دمای مدار گرمایش: از فشار مناسب آب و خاموش و روشن شدن پکیج در دمای معین مطمئن شوید.
کنترل عملکرد جرقه زن: روشن شدن مشعل به وسیله جرقه زن را با چشم کنترل کنید.و اما در راه اندازی پکیج ایران رادیاتور نیز مانند دیگر پکیج ها رعایت موارد بالا الزامی است.
و مدار آب گرم مصرفی، مدار شوفاژ و سیستم گازرسانی باید هواگیری شوند:
آب سرد ورودی دستگاه را باز کرده و سپس با با بازکردن شیر آب گرم مصرفی اقدام به هواگیری سیستم آب گرم مصرفی می نماییم
عقربه گیج فشار را به مقدار 1.5 بار می رسانیم و در این حالت سیستم پکیج را هواگیری می نماییم، در صورتی که این مقدار تنظیم نباشد امکان انفجاری روشن شدن دستگاه وجود دارد.
نهایتا با بازکردن شیر دستی گاز، از نشتی یا عدم نشتی گاز اطلاع حاصل کرده و در صورت نیاز مسیر گازرسانی را هواگیری می کنیم.

مشاور فروش :  09175956590    
 

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
 

مطلب قبلی تفاوت پکیج دیواری دو مبدل و تک مبدل
مطلب بعدی پکیج ایران رادیاتور تک مبدل پکیج ایران رادیاتور دو مبدل

x