دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
نصب پکیج دیواری موتورخانه مرکزی
admin
/ دسته ها: مقاله

نصب پکیج دیواری موتورخانه مرکزی

موتورخانه یا پکیج دیواری

 

تولید صدا در کدامیک بیشتر است ؟
یکی از مشکلات بزرگ در استفاده از موتورخانه به عنوان منبع حرارتی ساختمان سر و صدای زیاد آن به دلیل استفاده از دیگ بخار و پمپ های آب قوی در آن است به همین علت موتورخانه ها را در فضایی خارج از محل سکونت افراد قرار می دهند و دیوار و سقف آن را عایق کاری می کنند. در حالی که پکیج دیواری به اندازه یک آبگرمکن صدا ایجاد می کند.

 

 

نصب و راه اندازی موتورخانه یا پکیج دیواری


نصب و راه اندازی کدام یک سریع تر است ؟


نصب یک دستگاه پکیج دیواری برای ساختمان می تواند حد اکثر در یک روز صورت بگیرد و نیازی به مقدمات وسیع ندارد در حالی که برای نصب و راه اندازی موتورخانه وقت و انرژی بسیاری برای یافتن مکان مناسب و همچنین نصب و راه اندازی تجهیزات موتورخانه باید صرف کنید.
در طرفی در صورت بروز مشکل در تجهیزات موتورخانه باید مدت زمان طولانی تری را برای تعمیر قطعات آن صرف کنید و چون حجم کار وسیع است احتمال دارد که تا چندین روز آسایش افراد ساکن در ساختمان به مخاطره بیافتد و این درحالی است که زمان مورد نیاز برای تعمیر پکیج بسیار کمتر و شاید در یک روز کار تعمیر اتمام شود.


مشاور فروش :  09175956590    
دفتر  فروش   :  07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

مطلب قبلی شستشوی مسیر لوله کشی پکیج رادیاتور
مطلب بعدی طرز کار پکیج ایران رادیاتور

x