دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
نمایندگی رادیاتور پره ای
مدیر سایت
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی رادیاتور پره ای

رادیاتورهای پره ای

 

در این نوع رادیاتور هر پره ارزش حرارتی معین دارد و تعداد پره ها تعیین کننده ظرفیت گرمادهی محیط است، به طور معمول جنس این نوع رادیاتور از آلومینیوم است و از مزایای آن می توان به امکان افزایش و کاهش ظرفیت حرارتی رادیاتور اشاره کرد، رادیاتور پره ای علاوه بر اینکه به خاطر جنس آلومینیومی اش دوام بیشتری نسبت به پانلی دارد، در صورت آسیب دیدن شما می توانید به آسانی پره آسیب دیده را تعویض کنید، ضمن اینکه دیرتر هم دچار زنگ زدگی می شود و بنابراین برای فضاهای مرطوبی مثل حمام ها مناسب است
یکی دیگر از انواع رادیاتور نوع چدنی است که به دلیل پایین بودن راندمان حرارتی و معایب دیگری از قبیل حساسیت دربرابر ضربه دیگر تولید نمی شود و چندان مورد توجه نیست.


ویژگی های یک رادیاتور ایده آل


رادیاتور ایده آل رادیاتوری است که انرژی کمتری مصرف کند و راندمان بالاتری داشته باشد، بتواند بیشترین ظرفیت حرارتی را در کمترین فضای ممکن ایجاد کند، ثبات حرارتی بهینه داشته باشد؛ یعنی دمای اتاق را در حدی از گرما حفظ کند، همچنین رادیاتور باید با فضای مورد نیاز و سیستم تولید گرمایش یعنی موتورخانه تناسب داشته باشد. از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت است، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی هستند.
ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سهولت در نصب آن است. در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور باید پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسبی داشته باشد.


مشاور فروش :  09175956590    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی نمایندگی رادیاتور
مطلب بعدی پکیج فن دار بدون فن

x