دات نت نیوک
X

 

                   واتساپ پکیج شوفاژ دیواری 09175956590
admin
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی مجاز فروش پکیج شوفاژ دیواری بوتان در شیراز

امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران محسوب میشوند.
تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است.

 

نمایندگی پکیج دیواری شوفاژ بوتان

 

 

نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:
•    برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
•    در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.
•    پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
•    در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
•    فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.
•    در سایت radiator-package.com اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده انواع پکیج دیواری بوتان با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
تنوع مدل های پکیج بوتان
پکیج های بوتان در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن دار و بدون فن و در مدل های Perla ،Venezia ،Calda Venezia ،BN324 و CV424S تولید و عرضه می شوند.

گارانتی پکیج بوتان
پکیج های دیواری و زمینی بوتان دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند.

 

 نمایندگی مجاز قیمت نصب خرید فروش تعمیرات پکیج دیواری بوتان 

 

 مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی ژابیز تماس حاصل فرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرام به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایشگر دیجیتال پکیج دیواری بوتان
مطلب بعدی نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون

x